2 část (1 den na táboře)

466 18 2
                                    


Za 2 hodny jsme dojeli na místo po cestě jsem se seznámila s Laurou , je strašně milá a přátelská doufám že s ní budu na chatce. Vystoupily jsme z busu a sešli se ve velké tělocvičně. Tělocvična byla velmi prostorná bylo v ní snad všechno. Pár přístrojů na posilování, míče na hraní, koše, podložky na cvičení, žíněnky atd... Sedli jsme si vedle sebe s Laurou a čekali co se bude dít ona je tu prý taky poprvé. Zachvíli promluvil instruktor. Na zdi vysí papír a na něm rozdělení chatek kdo s kým bude na chatce, jelikož je chatek dost většiána lidí bude po dvojci, po zabydlení na chatkách se sejdeme ve 12 v jídelně na oběd a tam vám řekneme s instruktory další pokyny. Když domluvil každý se rozběhl k nástěnce aby věděl s kým je na pokoji. Vrazil do mě vysoký blondák ani se neomluvil jen se na mě nechápavě kouknul ale rozhodla jsem se to neřešit . V chatce jsem byla s Laurou a Emily . Když jsme našli naší chatku zabydleli jsme se a poznali Emily všechny 3 jsme byli ve věku 16 což bylo dobré . Emily byla milá holka jsem ráda že jsme my 3 na jedné chatce a né s nákou namyšlenou fiflenou. V jídelně jsme si sedli vedle sebe a vedle nás hnědovlasý kluk. Představil se nám . Ahoj jmenuju se Miky . Hromadně jsme řekli , Ahoj těší nás . Chvíli jsme se bavili pak nás přerušil vedoucí. Milý táborníci dneska se rozdělíme do 4 skupin je nás 40 takže každá skupina bude po 10  rozdělíme vás my vedoucí , nechceme at mezi vámy vzniknou spory při rozdělování ,že ten chce být s ním atd..  takže ted budu říkat jména a vy se přiřadíte do správného týmu . Do týmu jedna půjde Lily ... Do týmu dvě jde Tim .. nějak jsem se zamyslela a neposlouchala kdo kam jde až jsem uslyšela svoje jméno Merry jde do týmu 3 . V týmu byla i Laura ya což jsem byla ráda. Emily byla v čtvrtém týmu a byl s ní i Josh kluk který do mě vrazil. Po rozdělení jsme se naobědvali a měli jsme odpolední klid. Po klidu jsme se sešli v tělocvičně a tam čekali na další pokyny . Vedoucí oznámil že si zahrajem vybíjenou týmy mezi sebou . Tělocvična byla tak velká že mohli všechny 4 týmy hrát najednou první hralí proti sobě tým jedna a dvě o kousek dál hrál tým tři tudiž můj a čtyři proti nám . Hra začala první kolo jsme prohráli .  Prohodily si protihráče hráli jsme proti týmu dvě který taky prohrál s ním jsme vyhráli a nakonec hráli s prvním týmem ten jsme vyhráli. Nakonec vyhrál druhý tým náš tým byl druhý ale to nám vůbec nevadilo. čtvrtý tým byl třetí a poslední byl první tým. Po hře nám oznámily že máme volno at zůstaneme v tělocvičně a třeba se domluvíme co si zahrajem nebo si můžem jít zaposilovat. S Laurou jsme se rozhodli že si s klukama zahrajem fotbal docela mi šel a bavil mě , Laura v něm nebyla až tak šikovná ale to jí neodradilo.  Fotbal s náma hrál Josh, Miky a další kluci které jsme neznaly . Byla to sranda do doby než ye sebe Josh začal dělat arogantního debila. Radši jsme se s Laurou rozhodli že si půjdeme zaposilovat přidal se k nám Miky. Vyprávěl nám vtipy, je strašně zábavný Laura na něm mohla oči nechat. Musela jsem do ní štouchnout aby se vrátila do reality . Vypískla au co děláš Merry ? Jen tě vracím do reality Lau začla jsem jí tak říkat přezdívkou. Zasmáli jsme se a Miky nevěděl co se děje . Pak nás svolali na večeři Lau si povídala s Mikym a já s Emily. Vyprávěla mi o tom že se zakoukala do kluka měl černé vlasy a jmenoval se Brad a byl kámoš od Joshe nafoukaného blba. Pak jsme se odebrali na chatku . Osprchovali jsme se a Lau nám řekla že ji Miky pozval na rande. V 10 jsme měli večerku . Lau šla s Mikym na rande a já s Emily jsme už šly spát. 


TáborKde žijí příběhy. Začni objevovat