Amiket utálok!!

304 6 5
                                    

1)Mikor beleisznak a poharamba vagy az uvegembe(rohadtul utalom)
2)Mikor bele esznek a kajámba(az enyém vegyél magadnak!!!xd)
3)A ribancokat(most komolyan 11 es 12 éves korosztálynak mondom legfőkèpp őket èrinti!!INKÁBB TANULJAD A SZORZÓTÁBLÁT NE PEDIG AZZAL FOGLALKOZ HOGY MIKÉNT AKAROD ELVESZTENI A SZŰZESSÈGED)
4)A nem magadat adó "kislányokat" akik inkább megváltozjak csakhogy befogadják az iskola(meg stb hely.)ribancai.(én a helyedbe nem változnèk meg értük!!!Mégjobban megutálnak mert te a "szarabbik" utat választottad a barátkozásnak)
5)Kamu barátok(biztos mindannyiotok találkozott ezekkel az embernek nem mondhato izékkel)
6)Amikor kőtélen táncoltatnak(mármint irànyitani probál)
7)anyáskodás(néha jólesik hallani hogy félt de néha túlzásba viszik nem?Azért mindenkinek kell magánélet)
8)sajnáltatosak(AZOK A LEGROSSZABBAK A KAMU BARATOK UTAN!!!!)
9)a negatív mindig tanulók!!(bulizz néha nem árt!)
10)akaratos nyomorékok
11)Mikor nem hallott még SOHA a Kpop-ról de ő mégis Kpoppernek igazolja magát!
12)a játszadozosak(a fiukra gondolok itt már...A lányok érzelmeivel nem vicces játszani mert azt hiszed milyen marha jó)
13)a "pávaswagyolokrumplibotlábu" köcsögők!(a fiuk 90%-nak bot lábuak...Nincs olyan hely ahol ilyeneket nem látnál ha meg nem láttál akkor meg vak vagy)
13)homofobokat(miért kell csesztetni valakit ha saját neméhez vonzódik?Ők ettől különlegesek szerintem!!)
14)"meglatok valakit egy itélkezel a kinézetén"(ugyan ez megint mint a homofoboknal!!Ne itélkezz első látásból lehet a személy emo vagy kpopper és fura az izlése de attól még jófej és jóbaràt lehet)
15)a paradicsom és a tök(ki az a hülye aki megeszi ezeket??Bocsi akit megsértek véletlenűl)
16)lefogyni 30kilorol mert szerinted dagadt vagy!!(teso menj inkabb orvoshoz mert ez nem normàlis)

RóLAM!!Where stories live. Discover now