Nincsen olyan ember aki nem félne legalább 1 dolog miatt.Lehet az hogy fél valaki a sötétbe,vagy pedig egy trauma miatt ami nagyon megrázta lelkileg és nem tudja feldolgozni csak orvosi segítséggel(itt arra célzok hogy családtag vagy egy elég fontos ember vagy házi állat mint a kutya.).Tudom milyen érzés ez mert én mindig mondtam hogy nem félek semmitől mert én erős lány vagyok stb.(az emberek 99,9% ezt mondja 👌)Ámde!!Valakiknek itt biztos eljött azaz idő 8.osztályba::UJ SULI NÉZÉS,LÁTOGATÁSOK,FELVÉTELIK ÉS MÉG IGY TOVÀBB.Ugye a 8.-osoknál lányoknál fordul elő a legtöbbször aza félelem hogy "milesz ha nem felelek meg nekik?És ha nem vesznek fel??Az ideiglenesen fent vagyok de ugy se vesznek fel!"Na ugyan ez volt nálam is.Megse tudtam szólalni szóbelin(akinek volt/lesz)mert magyarán befostam hogy milesz ha én elcseszem ezt??De térjűnk át másra mert nem a csöves, retek felvételi miatt irom ezt (az enyém 25pontos lett xdd)hanem a lányok rémálma(ami nekem is igazából xd)a beilleszkedés.A lányoknál a legrosszabb ilyenkor ezt bevallom.Én általába ha újhelyre kerülők félek hogy leszólnak és a semmiért szoktam rinyálni mert nem akarok és kitalál néha olyat is az agyad hogy biztos nem kedvelnek..Meg sokan mások is igy?De ha nem probálkozik az ember persze hogy nem szólnak hozzá!!
én azt a tanácsot adom mindenkinek hogy nem féljetek jobb lesz!!!❤❤❤