Jeg står i lufthavnen, og ved ikke hvor jeg skal gøre af mig selv. Jeg havde glædet mig hele ugen. Min familie og jeg skal syd på, og bo på hotel. Vi kom forsendt ud af døren. Far glemte at sætte væggeuret til. Så der stod vi. Min mor,far og min lillebror Andres. Et kvarter i 4, og vi skulle være i lufthavnen kl 5. Og vi bor altså ikke lige i nærheden af Hamburg. Men vi nåede det da kl er kun.... 5 MIN I 5!! Fuck vi har travlt! Hvor mine forældre henne?! Jeg går i panik vender og drejer mit hoved, for at lede efter dem. Og der ser jeg dem. De står over ved caféen. De bestiller sikkert kaffedet jeg 100% sikker på. Og lige som jeg når hen til dem får mor en kaffekop i hånden. "Mor du godt klar over den er 5 min i ik? "Det var den sidst jeg tjekkede" "har vi så ikke vildt travlt"? Ser jeg spørgende på hende. Andres kommer hen til mig. Han havde vidst hørt min samtale med mor, fordi han siger "nej nej nej nej vi skal først være der 10 over" ser han smilende på mig. Med kagekrummer om munden. "Jeg havde nok bare hørt forkert" siger jeg og roder i hans hår.Jeg er virkelig også træt. Det ikke lige hver dag man skal op kl 4. Jeg orkede ikke at gøre noget ud af mig selv. så tog bare en hættetrøje og nogen jeans på.
Ootd
--------------------------------------------------------------------------------------------
Da vi sidder i flyveren. Er jeg ved at vælte alting. Jeg hader når den letter, jeg kan slet ikke holde det ud. Og idet jeg sætter mig til rette og for det nogenlunde behageligt letter vi. Klemmer hård i armlænet. Da vi er kommer ordenligt op at flyve, falder jeg hurtigt i søvn... der går et par timer. Med et sæt vågner jeg og finder ud af at jeg skal kaste op. Hvad gør jeg?! Jeg har en vinduesplads så jeg kan ikke nå og rygge mig. Ligepludselig....
YOU ARE READING
Heldig eller uheldig?
RomanceEmma's liv bliver vent op og ned da hun er på vej ud af døren til en varm ferie. Og høre om de nyeste stjerner. Marcus og Martinus. hun er ikke så vild med dem. Men hvad sker der når hun alligevel falder lidt for dem?..... læs for at finde ud af det...