Kapitel 2 (kufferten)

10 0 0
                                    

.... kommer en arm med en pose i hånden. Jeg tager posen og vender mig om for at se hvem det er der har været så sød at gi mig en den. Jeg bliver så chokeret at jeg glemmer at jeg har kvalme. Det er Marcus! og Martinus sidder ved siden af ham. Hvordan kan det være at det mig der støder ind i dem. Den person som ikke synes de er noget særligt. Hvorfor ikke en af deres største fans. Jeg er jo fuldstændig lige glad med dem. Jeg nikker med hovedet og siger "tak". "Det var ingenting kender det slev. For også kvalme af at flyve". Siger Marcus og smiler. Jeg for et lille grin frem selvom det ikke var mening. Jeg vender mig hurtigt om igen. tager høretelefonerne i og begynder at lade som om jeg sover. Jeg skulle ikke nyde noget af at snakke med dem igen. Jeg tror det har været den længste flyvetur jeg har været på for følte der gik flere dage. Kunne ikke lade vær med at tænke på at Marcus og Martinus sad bag mig. Det var ikke fordi jeg synes det var mega vildt eller noget. Noget inde i mig sagde bare at jeg skulle virke "normal" og alligevel virkede jeg som en stor tumpe da jeg skulle på toilettet og ved et uheld kom til at støde ind i Martinus arm så jeg næsten snublede.

Nu stod jeg så her og ventede på min kuffert

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nu stod jeg så her og ventede på min kuffert. Jeg havde allerede ventet i 10-15 min og den var ikke kommet i nu. Endelig kom den efter 20min! Utroligt at man skal vente så lang tid. jeg gab fat i den og gik ud til mine forældre der stod og ventede ved taxaen.

Hotellet var super flot og meget hyggeligt. Jeg plager at dele et værelse med Andreas. Men ikke denne gang! jeg stiller min kuffert og springer ned i dobbeltsengen! Jeg elsker duften af nyt sengetøj og frisk luft. "Emma vi skal ned i poolen. Skal du med"? "Ja kommer om lidt"! Siger jeg og går hen og åbner min kuffert. Men syndet jeg møder er ikke som forventet....

Heldig eller uheldig?Where stories live. Discover now