02

60 1 0
                                    


Vi er lige blevet færdige med at flippe ud over vi skal til koncert med vores største idoler. Vi skal afsted den 2 september. Så der er ikke lang tid til. Vi skal have vores Marcus & Martinus merchandise på selvfølgelig, og så skal vi også holde et banner op hvor der står '5 grunde til at elske Marcus og Martinus!'  Vi glæder os som køer der skal ud på marken for første gang i lang tid. Vi sidder inde på Mikala's værelse og høre musik. Vi synger med på sangene der kommer på, og griner. "Ahahah! Har du forresten set den video på instagram med marcus der siger 'Jaaaa!' ? Den er pisse sjov!" Spørger hun mig. "Ja selvfølgelig! Jeg dør hver gang jeg ser den!" Men hun viser den stadigvæk så vi kan grine noget mere. Vi dør begge to, og kan næsten ikke trække vejret. "Ej vi burde nok tage det lidt mere roligt." siger jeg så. Så vi ikke larmer for meget. 

Klokken er blevet 22:00 og vi skal til at sove. Imens vi er ved at sove, ser vi en film. Vi falder hurtigt i søvn, og sover længe. Vi vågner kl 10:42, og skal op og have morgenmad. Der er kun den 15 august, og der er stadig meeegggaaaa lang tid til at vi skal se drengene. Men dagen går hurtigt, og vi skal ud på ridebanen med Mikala's hest. Hun er virkelig god til at ride. "Lina?" "Ja?" "Vil du prøve?" spørger hun. "Hvorfor ikke?" Svare jeg hurtigt. Hun hjælper mig op, og viser mig hvordan. Det går ikke særligt godt i starten. Jeg falder langsomt ned, altså sådan i slowmotion, men vi griner bare begge to af det.

Vi er kommet ind igen, og den er 14:39 og vi skal spise middagsmad. Mikala, hendes mor og mig, sidder bare og snakker ved bordet. "Nå tøser, har det været hyggeligt indtil videre?" spørger hendes mor. "Ja." siger vi begge i kor. Mikala's mor og mig har faktisk en lille hemmelighed som vi skal fortælle Mikala. "Det var godt. For Lina og jeg har faktisk en lille overraskelse til dig." Siger hendes mor spændt. Jeg afbryder hurtigt. "VI SKAL TIL MEET AND GREET MED MARCUS OG MARTINUS!" Mikala er mundlam. "What!!"Råber hun. 


I like you. You like me. Deal? {Marcus & Martinus Gunnarsen} DANSKWhere stories live. Discover now