Jeg sidder på færgen til Samsø. Jeg skal hen og besøge min allerbedste veninde, Mikala. Vi skal sove sammen i 3 dage, og det bliver bare MEGA hyggeligt! Det tager noget tid at komme over til hende, men så er det altså også det vær'! Jeg putter mine høretelefoner i mine ører, og sætter musik på. Jeg høre en af mine yndlingssange. En sang der hedder 'Na Na Na'. Det er med Marcus & Martinus. De er mega gode. Jeg slukker min mobil igen, og ligger mig til at sove.Jeg er vågnet, og jeg skal til at af, og tage ned til en parkeringsplads hvor Mikala og hendes forældre holder. Jeg ser at Mikala springer ud af bilen, og styrter hen mod mig. Jeg stiller mine ting, og løber hen mod hende. Vi ender i et stort kram, for det er anden gang vi ses. Første gang var den 22 april 2017, og det er nu den 14 august 2017, så der er gået noget tid. Vi krammer hårdt hinanden, og falder ned på jorden. Man kan høre hendes forældre grine lidt. Vi rejser os op, og går hen mod bilen. Mikala er så smart at hun har taget et aux stik med, så vi kan høre Marcus & Martinus! Vi skråler med på alle sangene, og så er vi hjemme ved Mikala.
Jeg har pakket ud, og Mikala og mig sidder og ser film. Vi ser Sammen Om Drømmen selvfølgelig! Vi griner og græder, og har det mega hyggeligt, men så er filmen slut :( Vi skal nu ud og lave mad. Tacooo!!! Fordi det er mega godt! Og fordi drengene elsker det. Imens vi laver det, høre vi igen Marcus & Martinus. Vi er færdige med at lave det, og sætter os ned til bordet og spiser. "Mika?" Spørger jeg. "Mhmm?" Svare hun med mad i munden. "Jeg har noget til dig, og mig" siger jeg med et smil. Hun laver store øjne, og nikker. "Det er noget som du og jeg begge elsker af hele vores hjerter.. såe.. jeg har tænkt på om du vil med til koncert med Mac og Tinus?.." spørger jeg så. Hun nikker ivrigt. Hun har ikke mad i munden mere, så vi rejser os begge op, og krammer og hopper! For vi er gladdeee!!
ESTÁS LEYENDO
I like you. You like me. Deal? {Marcus & Martinus Gunnarsen} DANSK
Fanfic> Internet veninder kan gøre en glad < Lina og Mikala er internet veninder på 15 år, og skal møde hinanden for anden gang. De bor langt fra hinanden, men hvad sker der når Lina er fremme ved Mikala? *IK LÆS DEN HVIS DU IKKE ER TIL DET DIRTY! *