Hâlâ arabanın içinde yagizi bekliyordum(k).Biraz tedirgin davrandigimi farketmiş olmaliki arkasına yaslandı ve ellerini önünde birleştirdi.Gozune bir şey kesdirdiki bana doğru yaklaştı.O an korktum ve onu ittim."Sen ne yapıyorsun yaa!" Benim olduğum taraftaki kapının alt kısmındaki bölmede bulunan su şişesini aldı.Ve ellerini havaya kaldırdı."Bir şey yaptığım yok sadece susadım." Doğru söylüyordu sanırım.Ama emin değildim.Sonucta 'bu devirde babana bile güvenme' demişler.Azicik utanarak kafamı yola çevirdim."üzgünüm işte bir an korktum." Kafasını bana çevirdi.Ve derin bir nefes aldı."sorun değil cazibemden tüm kızlar etkileniyor ilk değilsin"siritmaya başladı.Kafami ona çevirdim.Ve onu göz ucuyla suzdum."hih pabucumun yakışıklısı" hafif bir kahkaha attı."sen nereye gidiyorsun?"dönüp tekrar ona baktım.Tam 'sapik misin?' diyecektim ki hemen lafımı böldü."sapik degilim sadece aynı yere gidiyirmuyuz diye sordum.Her şeyi yanlış anlıyorsun" haklıydı.Ama bu lafın altında kalmam ben "o zaman sende nereye gidiyorsun diye değilde gittiğin yeri söyleyip sonra aynı semt mı diye sorabilirdin değil mı??" Kafasını iki yana salladı."Off bu kadın milleti nedir yaa dır dir bir susmuyorsunuz ama suç sizde değil soranda"ufak bir kahkaha attim."En azından biz insanız siz nesiniz 3K!!" Anlamaz bir tavırla bana baktı."3K ne? Küfür falan mı ettin şimdi?" Derin bir nefes aldım."onunda bir zahmet kendin öğren ve aynı zamanda ben terbiyemi bozmam anladın mı?" Kafasını sallayarak "Yavaş he hee" dedi."bir şey söyleyeyim mi? Ben hayatımda küfür etmedim" şaşkın bir bakış attı.'sen ciddi misin?' der gibiydi.Tam ağzını açtı.Yagiz,"kuzen yanımdaki salak dediğin bu muydu?"Yanımdaki zati şahane arabadan indi ve yagizla sarıldılar.İsmini bilmediğim zati şahane lafa atlamadan onu susturdum."Yağız sen bunu nereden taniyorsun?"Arabadan inip yanlarına gittim.Yağız,"Meriç bu kankam olur.Sen taniyorsun aslinda".Pis pis siritti."Ne münasebet!" Elini uzattı."Ben Meriç Yetkiner,Yetkiner holdingin tek İmparatoru" elini tutmadim."Hayal Kayalar,Kayalar holdingin tek prensesi" sirittim.Yagiz ikimize bakıp gülmeye başladı.Kafami yagiza çevirdim.Kaslarimi cattigimi anladı."Hadi geç kalıyoruz." Bir dakika şimdi benim salak kuzenim bunu taniyorsun ve bu salakta Parti'ye gidiyorum diyorsa aman Allahım aynı partiye gidiyoruz.Bir dakika daha bu malla aynı havayı solumamam lazım.Kosarak Yagiz'in arabasının yanına geldim.Tam ön koltuğa oturacağım sırda beni geriye çekti "Ufaklık sen arkaya."Ben mı ufaklığım şimdi görürsün sen bacağının arkasından bir tekme gecirdim.Sacindan tuttuğum gibi diz cokturdum.İnledi.Havada 'kizim sen manyak misin?' lafları uçarken saçını daha çok çektim."Kimmiş ufaklık şimdi tıpış tıpış özür dileyeceksin!" Bağırdı."Yagiiiz bu mal kuzenini al başımdan!!"Yağız hemen yanımıza geldi.yagiz gülmeye başlayınca Meriç bağırdı."Lan Yağız alsana sunu üstünden!!"Yağız kendini tutamayıp kahkahayi basdi ardından da ben.En sonunda onu bıraktım ve arka koltuğa bindim.Onlarda arabaya bindiler.Meric arkasını dönüp bana baktı."Bunun hesabını soracağım." Ehh senden korkan senin gibi olsun "Yemedimi yigido!Eh bide hesap soracakmis kulahimin dondurması"Kafasını iki yana salladı ve önüne döndü.Yagiz bize bakıp siritirken yagiza yaklaşıp ağzının ortasına geçirdim."Yağız oğlum sana Cereni ayarlayan mal olsun lan,Ayh senin yüzünden terbiyemi bozdum yaa"Meriç yagiza siritirken yagiz somurtuyordu.Yanagini ovusturdu."Kuzen,bundan sonra sana çikolata yok.Nah alırım."Gulumsedim."Kozon,bondon sonro sono cokoloto yok noh olorom."Meriç gülerken ona döndüm."sende istiyorsun sanırım bir tane (elimi havaya kaldırdim ve salladım)".'Yav he he' der gibiydi.Parti yerine gelince arabadan indim.İceri geçmeye çalıştım ama sadece calistim.Mubarek ordu gibi meric'in üzerine geliyordu kızlar.Aradan sivisip Ceren'in yanına gittim.Birlikte etrafa baktik.Saat 8'e gelmek üzereydi.Ve artık doğum günü kutlaması başlayacaktı.Dogum günü kızı Gizem havuz kenarında belirdi.Ve hemen yanında Meric.Tabi ki abisi olarak yanında olmalıydı.Havada 'hepi bortdey tu yu!!'Lar uçuşurken Gizem pastasını kesti.Hediye vakti gelmişti.Gizemle bir mağazada karşılaşmış ve arkadaş olmuştuk.Ama hiç Meric'i görmemiştim.Gizemin yanına gidip sarıldım.Hediye olarak ona kendi tasarımım olan çantayı hediye ettim."İyiki doğdun bff " Gulumsedim.Cunku bu çantayı birlikte tasarlamıştik.Meric biraz sasirsada pek belli etmiyordu.
***
Saat artık gece yarısı olmak üzereydi.Yagizi bulmak için ortalıkta dolasiyordum.Sanirim fazla alkol aldığım için migdem bulandı.Elimle ağzımı kapatarak Meric'in yanına gittim."Meriç banyo nerede?" Migdemin bulandigini anlamıştı sanırım.Yada anlamak için müneccim olmaya gerek yoktu.Beni banyoya kadar götürdü.İceri girer girmez kusmaya başladım.Aynadan kendime baktığımda onu gördüm.Bir çığlık attım.Meric sesimi duymuş olmaliki kapıyı tıklayarak "Hayal iyi misin?" diye sordu.Ulan anlamıyorum.Bir insana kötü olduğu zaman neden' iyi misin?' denir hiç bilmiyorum.Kosarak kapıyı açmaya çalıştım.Kapi kilitlenmişti.Nefes alamiyordum.Biliyorum biraz klişe olacak ama benim klostrofobim var! Ve ayrıca halisulasyon görüyordum.Kapiyi yumrukladim."Meriç çıkar beni!!" Ağlamaya başladım.Hemen Meric'in sesini duydum."Hayal kapının önünden çekil!" Hemen dediğini yaptım.Goz yaşlarıma engel olamiyordum.Birkac denemenin ardından Meriç içeri girdi.Kosarak yanıma geldi.Ve gözlerim zifiri karanlıga gömüldü.Son duyduğum şey Meric'in sesi oldu."Hayal hayal aç gözünü !!"Beğendiniz mı??? Yorum alayım ve fikirlerinizide söylerseniz sevinirim poncileeer.Hikayemi arkadaşlarınızla da paylaşabilirsiniz!! Sizi seviyorum 💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMPARATOR
Novela JuvenilBir imparatorun krallığını yerle bir edebilecek bir aşk hikayesi ❤