Bir gün CP evinde oturmuş Masky le uğraşıyordum. Onunla uğraşmayı seviyorum çünkü uğraşmayı bıraktığım zaman bana waffle veriyor. Sonra ormandan bir çığlık sesi duyduk. Hoodie ve Masky i O sesin ne olduğunu bulmaları için ormana gönderdim.
_______________________________________________________
HOODİE VE MASKY NİN GÖZÜNDEN
Hoodie: Neden proxy Toby?
Masky: Bilmem.
Hoodie: Neyse şu sesin sahibini bulalım.
Masky: Şu sesin sahibi bir kız olabilir mi?
Hoodie: Bilmem olabilir neden?
Masky: Sanırım sesin sahibini buldum
________________________________________________________
*Masky parmağıyla işaret ederek ağaçların arasında yerde yadan kızı gösterir. Ve onu Toby nin yanına götürmek için taşırlar. Kızı Toby nin yanına getirince Toby şaşırır*
________________________________________________________
Toby: Ne yaptınız kıza!
Masky: Biz bir şey yapmadık bulduğumuzda karnından yaralanmıştı. Hem onun bir Creepypasta olduğunu zannetmiyorum.
Toby: Belki bunu uyandığında sorarız ona ilk yardım yapın sonra odasına çıkartın.
İçimden bu yara acaba nasıl oldu diye düşündüm tüm katiller burdaydı onu bizimkilerden biri yaralayamaz dı. Bir hayvan da bu kadar derin bir kesik açamazdı. Ama şu kesin ki kız çok güzeldi. Acaba bunu slendy e söylesemiydim. ben bunları düşünürken slendy yanıma geldi ve şöyle dedi:
Slendy: Hey Toby canın neden sıkkın bir sorun mu var?
Toby: Ormandan bir çığlık sesi duydum ve Masky ile Hoodie yi bakmaya gönderdim. Geldiklerinde kucağında bir kız vardı,yaralıydı ve yarası çok derindi bunu bizimkilerden biri yapamaz herkes burada ama bir hayvanda yapmış olamaz. bu beni endişelendiriyor.
Slendy: şu anda baygınmı?
Toby: Evet yukardaki boş odaya götürdük ilk yardımını da yaptık.
Slendy: O zaman endişelenmen gereken bir şey yok. Peki kız güzelmi? O zaman onu offenderman dan uzak tutman gerek.
Tobby: Ne bilirsin belki öldürürüm.
Slendy: İyi o zaman ben kaçtım.
__________________________________________________________
Slendy gittikten sonra kızın odasına gittim kız çoktan uyanmış etrafına tedirgin tedirgin bakıyordu beni görünce korkup duvara sindi. ve konuşmaya başladı:
Kız: Sen kimsin polis mi? Yoksa akıl hastanesi görevlisi mi?
Toby: Hayır ikisi de değilim. Sen polisten veya akıl hastanesi görevlisinden mi kaçıyorsun?
Kız: Sanane be kardeşim!! Sen anlamazsın.
Toby: anlaşılan biraz atarlısın ama inan ki bunlar bana sökmez. Eğer birini öldürdüysen sıkıntı değil bizde yaptık. Ve ne polis ne de akıl hastanesinden gelenler oldu hem burası gizli bir yer.
Kız: Tamam iyi ozaman hikayemi duymak ister misin? Ama bu senin ödünü patlatacak türden HAHAHAHA!!
Toby: Sen anlat sonra ben kendi hikayemi anlatırım. :))
Kız: Annem ve babam evlendikten sonra annem babamı başka bir kızın yanında gördüğü için bir gece babam uyurken onu öldürmüş. Dört ay sonra annem başka bir adamla evlendi adam beni her zaman azarlar beni içki almam için markete yollar. Ama marketçi yaşım küçük diye vermezdi. Ve hep bu yüzden beni döverdi, okuluma gelir beni arkadaşlarıma ve öğretmenlerime büyük yalanlarla küçük düşürürdü. bu sabah yine öyle yaptı eve geldiğimde bana kocaman evi temizletti,bulaşıkları ve çamaşırları yıkattı üstüne bir de canı sıkıldığı için beni dövdü.Artık canıma tak etmişti ve annem de bu duruma bir şey demiyordu o senin baban katlanacaksın diyordu.O gece babam koltukta TV seyrediyordu annem ise uyuyordu bende o anda intikamımı almak için mutfağa gidip keskin bir bıçak aldım.Ve arkasından sessizce yaklaştım tam bıçağı saplayacakken televizyonun ekranından beni gördü ve bıçağı elimden alıp karnımı deşti.Buna rağmen yaşamaya devam ettim ve son enerjimle bıçağı ona saplamayı başardım. Ayağa kalkıp annemin odasına gittim ve annem benim gelişimi duyup gözlerini aralamıştı bende son saniyelerini yaşa diyip ona bıçağı soktum. Peki sinirim geçti mi? Hayır hırsımı alamadım ve evi yaktım sonra ormanın içine daldım karanlıkta pek bir şey göremiyordum. Sonra karnıma yani açık yarama dal girdi. :))
Toby: Vayy beeee sende ne çekmişsin. İyi ki seni bumuşuz. Ama hala adını söylemedin. Adın ne?
Kız: Amy.
Kız artık gözüme daha güzel geliyordu. Umarım internet sitelerinde beni Amy le şipilerler :))
AAAA bak şipilemişler bile :3 DUR DUR Ne ara şipilediler lannn :3 neyse bunu görmesin
Yaaaa ben ne yapacağım kız çok güzelll acaba onunla konuşmalı mıyım yok yaa hafıften başlayayım beklenmedik şeyler yapayım. Evet güzel plan
Amy: Hey dostum iyi misin? Yaklaşık beş dakikadır tavana bakıyorsun.
Toby: Hıı ne? Haa evet iyiyim.
Amy: O deilde senin adın ne?
Toby: Benim mi?
Amy: Yok nenemin -_-
Toby: Toby
Amy: Güzel isim
Toby: Sağol senin adın da güzelmiş
Amy: Ben aslında adımı değiştirmeyi planlıyordum.
Toby: Mesela
Amy: AMY THE RİPPER (karındeşen Amy)
Toby: güzel attın :)
_______________________________________________________________________---
EVET BU BÖLÜM FİKİRLERİNİZİ YORUMLARA YAZARSANIZ SEVİNİRİM BEĞENDİĞİM FİKİRLERİ HİKAYEMDE KULLANABİLİRİM ^-^