ben amy i alıp piknige gittim ilk önce istemedi sonra çok ısrar ettiğim için tamam dedi. Neyse yolda giderken az kalsın beni seviyon dicektim ama sonra lafımı yutmak zorunda kaldım. Ve konuşmaya başladık
________________________________________________________________________________
Amy: Eeeee neden sadece ikimiz gidiyoruz (içinden sevinç patlaması)
Toby: Bilmem onlardan uzak olmak hoşuna gider diye düşündüm
Amy: Hmmmm evet mantıklı biraz uzak kalmak hoşuma gider
Toby: İşte geldiiikkk
Amy: Burası çok güzelmiş
________________________________________________________________________________
Toby: Bence de
Amy: Hadi yiyelim ^_^
Toby: Aç mısın?
Amy: Hemde bir kurt gibi.
________________________________________________________________________________
Yemekleri bitirdik. Ve Amy gerçekten de kurt gibi açmış bütün yemekleri silip süpürmüştü. Sonra birden hava bozdu, orman adeta düşmanımız olmuştu. Yağmurda yerler çamur olduğundan sürekli kayıyorduk ve ağaçlardan sarkan dallar yüzümüze vuruyordu. Baya ilerledikten sonra bir ev gördük evin durumu pek de iyi değildi. Ama biz hiç yoktan iyidir diyerek eve girdik. Birden bir ses siz ne arıyorsunuz burada dedi. Sesin nereden geldiğine bakarken evin köşesinde oturan birini gördük. Bu bir erkekti ve Amy e şöyle dedi: Seninle sonra görüşeceğimizi biliyordum. Amy ise atarlı bir şekilde Alex bırak peşimi dedi ne oldup bittiğini anlamadan izliyordum.
________________________________________________________________________________
Alex: Ben seni sevmiştim Amy
Amy: Bende ama sen ne yaptın beni terk ettin hemde bi zengin bebesi ile sewgili oldun!
Alex: Hadi ama bebeğim yapma böyle. Gel hadi yanıma.
Amy: Nedenmiş o beni tekrar öldürmeye mi çalışçan?
Alex: Hadi amaaa yapma böyle beni sevdiğini biliyorum Amy.
Amy: Hayır sevmiyorum!
Alex: Peki kimi seviyorsun?
Amy: Bu seni ilgilendirmez
Toby: Evet sayın ukala bu seni ilgilendirmez!
Alex: Sen sus bücür
Toby: Sensin bücür, canın kavga mı istiyor? Eğer öyleyse sana uygun bir şeylerim var!
Alex: Hadi gel bakalım
________________________________________________________________________________
YAZARIN GÖZÜNDEN
Toby ile Alex kavga etmeye başlarlar Toby baltalarını çıkartıp Alex e saplamaya çalışır ama Alex Toby nin koluna çoktan bıçağı sokmuştur (tabikide toby acı hissetmez küçüklüğünden beri bir hastalığı olduğu için) Toby bunu hissetmez ve savaşmaya devam ederler en sonunda toby bitirici hamleyi yapar ve Alex i can çekişirken izler ve Alex in ölmeden önce dediği son şey Amy e iyi bak tır.
______________________________________________________________________________
içerde ne olduğunu anlamamıştım ama eve geldiğimizde Amy çok üzgün görünüyordu. Bende onu incitmemek için bir şey sormadım ve yanına gittim. Aslında onu böyle görmek beni de üzmüştü. Yıllar sonra üzülmenin nasıl bir duygu olduğunu anlamıştım, Amy nin yanına gidince ağladığını fark etmiştim. Neden ağladığını sordum. Cevap vermedi ve parmağıyla bileğimi işaret etti. Bende onu sakinleştirmek için sorun olmadığını nede olsa acıyı hissetmediğimi söyledim biraz sakinleşti ve hiç beklenmedik bir anda bana sarılıp SANA BİR ŞEY OLACAK DİYE ÇOK KORKTUM dedi. Bende ona sarılıp iyiyim dedim.
Ne kadar romantikkk... ^_^