Intalnirea

66 10 2
                                    

Sunt Jane... o fata timida de 16 ani, par saten, ochii verzi, nu prea inalta si slabuta.... M-am mutat de curand intr-un cartier nu foarte departe de o padure deasa. Pot sa zic ca imi place locul... este linistit, si mi-am facut prieteni noi care par de treaba. :))

Acum este vacanta de vara, asa ca m-am decis sa explorez putin padurea.
Mi-am intrebat prietenii daca vin si ei, dar....pareu speriati... Nu stiu dece! Eu am mers singura, daca nimeni nu venea. Si ca sa vezi....nu mi sa intamplat nimic.
Dar la intoarcere.....nu as spune chiar asa.
Am vazut 5 masini de politie in mijlocul strazii. Eu mam ascuns intr-un tufisi si am privit.

Au stat politistii de vorba multe minule....aproape o ora. Cand
sa-u urcat in masina sa plece, un cutit zboara in capul unui politist. El cade jos si ceilal pleaca.

Vad o silueta de om care iese de dupa un copac. Ia cutitul de jos si se uita la ei cum pleaca.

- Ha...! Ce naivi! Ma cauta iar  cand ma vad fug mancand  pamantul!

Atunci eu dau sa plec incercand sa nu ma observe dar calc pe o crenguta si se rupe.

- Cine e acolo? venie spre mine cu pasi repezi si gata de orice miscare ca sa ma omoare pe loc la fel ca acel om.

Eu ma ascund si incerc sa-mi stapanesc ritmul respiratiei ca sa ma observe.

Stateam nemiscata de ceva timp. '' Cred ca a plecat'' mi-am zis in gad uitandu-ma in jur. Nu era nimeni. Asa ca am iesit din ascunzaroare si cand  m-am uitat in spate era acolo. Tinea un cutit mic, cu maner negru. Curat cutitul. Nu avea nici o urma de sange pe el.

- Haa...! Credeau c-o sa scapi?

- Sincera sa fiu cam da...! soptesc cu capul in jos.

- Ma iei la misto? Curvo! imi zice tipand la mine si impingandu-ma atat de tare incat mam impiedicat de o radacina, mam dat cu capul de pamnt si am lesinat.

In seara aia mai stiu decat ca eram intr-o masina....Se auzea.

Indragostita de el Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum