Mam trezit intr-o camera cu dureri ingrozitoare de cap! Eram legata de maini si gat cu lanturi pline de sangele meu. Eu am inceput sa plang cand am auzit pasi si vorbe de dupa usa din lemn. Nu stiam unde sunt si ce se va intampla cu mine. Imi aduc aminte ca mam impiedica!
A intrat un baiat un camera cu blugii negri si hanoracul alb cu gluga pe cap.
-Haa...Teai trezit! Hai s-o terminam o data! a zis cu o voce fotarata, uitandu-se la podea
Eu nu am zis nimic. Doar mam uitat la el plngand. Eram speriata.
- Nu va durea deloc! Cel putin pentru mine...!
La cuvintele lui am inceput sa urlu si sa ma zbat! Vroiam sa ies din landurile care ma strangeau enorm de mult!
-Taci sau te omor! Tu alegi!
Am tacut. Nu se mai auza decat bazaitul pe care il faceam, incercand sa ma linistesc.
-Deci nu vrei sa taci...Haa? Bine...!
Sia dat gluga jos din cap, a scos o chee si ma dezlegat.
Am cazut la pamant incercand sa nu incep iar sa plang ca un copil de 3 ani. Am incercat sa ma ridic si sa alerg spre usa larg deschisa. Dar nu am putut sa ma tin pe picioare.
Mi-am intors capul spre baiat si
l-am intrebat:-Cine esti tu? Unde sunt? Ce faceti cu mine?
-1 nu mai pune atatea intrebari deodata! Inteles!?
-D..da!
-2 numele meu este Jeff si esti prizioanera! Nu-ti dai seama!?
-Si...ce faceti c..cu mine? am intrebat panicata. Incercam sa ma aptin din a plange dar nu puteam!
-O sa vezi tu!
M-am luat in brate si ma dus intr-o camera unde mai era un baiat acolo. Iar ma legat, de data asta putin mai lejer si a plecat. Dar nu a inchis usa. Acolo mai era un baiat.
-Buna
-Buna. Si pe tine tea adus aici? Pss...Nu o sati placa.
- De ce? intrebam panicata!
-Aici te bate! Te tin nemancat. Ma mir ca iti da apa!
Ma uitam la el. Nu stiam ce sa fac! Daca scapam din stransori puteam sa ies din cocina asta!
-Taci! Vine el! Fi pregatita. sa uitat la mine cu un mic zambet la coltul guri si apoi catre usa.
A intrat un blond. In spatele lui era si Jeff cu o bata in mana! La dezlegat pe baiat si Jeff a inceput sa-l bata cu batul! Strigatele lui ma faceau sa plang! Jeff sa uitat la mine si a ras. Apoi a iesit din camera! Baiatul celalalt a venit spre mine si sa uitat la stransori, apoi a iesit si el uitandu-se la mine.
CITEȘTI
Indragostita de el
HororAm facut un personaj care ajunge sa se indragosteasca de un tip.....Acel tip isi bate la inceput joc de ea dar fata nu se lasa sil iubeste incontinuare. Baiatul isi da seama cat tine la el... si ajung impreuna. Sper sa va placa noul capitol....Si s...