Reakcja EXO, gdy dowiedzą się że podoba ci się jeden z nich...
Chanyeol
Kiedy Chanyeol o tym usłyszał, cały czas zamyślony wpayrywał się w sufit.
Kai
Kiedy Kai usłyszał o tym już wiedział, że to on. "Bo przecież kto jest przystojniejszy ode mnie?"-myślał.
Sehun
Gdyby Sehun to usłyszał od razu zacząłby skakać po pokoju i cieszyć się jak małe dziecko.
Chen
Kiedy Chen usłyszał tą wiadomość od swojego kolegi od razu zaczął mu tłumaczyć:
- Naprawdę?! No słuchaj to by się zgadzało, bo ona też mi się bardzo podoba, a ten ktoś kto jej się podoba to napewno ja. Przecież innej możliwości nie ma.
Lay
Gdy usłyszał tą wiadomość, bardzo się ucieszył, ponieważ jakieś tam szanse ma.D.O.
"O nie! To teraz będzie wojna. Ale ja muszę ją wygrać. ___ szykuj się, nadchodzę."- myślał.
Suho
Gdyby Suho się o tym dowiedział, przez całe dnie byłby zamyślony. "Muszę się dowiedzieć, który to." -całymi dniami tylko o tym by myślał.
Baekhyun
Gdy Baekhyun się o tym dowiedział, od razu w jego głowie pojawiły się pomysły co byście razem robili, gdybyś była zakochana w nim.
Xiumin
"A więc tak się sprawy mają, więc wysyłam ci buziaka, bo już wiem że to napewno ja, bo przecież innego wyjścia nie ma." - pomuślał Xiumin wysyłając w twoją stronę całusa.
CZYTASZ
Kpop Reakcje [Zawieszone]
RandomTutaj możecie zobaczyć reakcje gwiazd kpopu z przeróżnych sytuacji.