((ViOLETTA)
SABAH ERKENDEN KALKTIM . federico nun odasina gittim. fede(federico)horul horul uyuyordu .
b:(dürterek) federico kak dedim 2-3 kere fede kalmayinca masanin üzerinde duran su yu yavaş yavaş yüzüne dökmeye başladim federico çiğliklarla kalkti .
F: ne yapiyorsun sen görürsün sen şimdi dedi ve yastik savaşina başladik .
(LEON)
gözlerimi fede nin çigliyiyla açtim . federico nun odasina gittim odada violetta da vardi ve oda darma dagindi.
B:günaydin savaş mi var ? dedimm
V:günaydin ben hazirlanmaya gidiyorum sizi aşagida beklicem . dedi ve gittii
b:fede ne oluyor
F:vilu yla birlikte yatmiştikta sabah biraz savaş yaptik ..
B: ne !!!!!! vilu ,ile mi yattinizz
F:şaka yapiyorum beni kaldirmaya çalişti kalmayincada yüzüme su döktü bu yüzden kavga çiktimerak etme vilu ile aramizda bir şey olmaz seni onu nekadar sevdiğini ve onun seni nekadar sevdiğini biliyorumm
B:(gülümseyerek):teşekkürler hazirlanip aşagi indik violetta çok güzel bir kahvalti hazirlamişti..
B:kahvalti harika görünüyorr
V:hadi otrun savaşta sonra çok yoruldum . dedi kahvalti yaptiktan sonra stüdio ya doğru yürümeye başladik yolda fran i gördükk
B:merhaba fran
fr:merhaba vilu arkadaşinla taniştirmayacak misin beni ??
b:pardon fran bu leon
fr:taniştiğimiza memnun oldum fraan dedi
L;:bende birlikte stüdio ya gittik okulun ilk günü gördügüm kişi diego oldu . kapinin önünde beni bekliyormuş..
d:merhaba violetta
B: iii merhaba
L: hafi violetta ders programlarini alalim..,
b:tamam gidelim :dedim farkettimde fran ve federico yolar .
d:vilu bu kim ? dedi leon tam sanane diyecektiki sözünü kestim ,,
b:sanane diego dedim ve leon un elinden tutup onu çekiştirdim ordan
d:(arkamizdan geldi ve kolumu tuttu ):vilu sen buunla sevgili misin??
b:evet veya hayir bundan sanane ve ordan uzaklaştik. ders programlarini aldik ama diegodan olan konuşmadan sonra kimse tek söz bile etmedi sesizliği bozan ben oldum ..
b:leon ders programini verir misin bakmaliyim dedim ve elinden alarak baktim oleyyy dedim ( içimden))
b: leon ders programlarimiz ayni dedim
(LEON))
violetta ile artik konuşmam gerekiyor . onu severken bunu ona söyleyememek çok kötüü
b: violetta ders bugün yok bir yerlere gidelim mi??
v:tabi olur dedi ve birlikte sahilde bir banka oturduk..
b:(violetta nin elini tutarak ):violetta ben senin gibi bir kizi hayatimda ilk kez taniyorum. senin sayamiyacağim birçok özelliğinden etkilendim . violetta ben seni seviyorumm (bullari söylerken kalbim güm güm çarpiyordu.))
v:(yanagimi okşayarak): ben de sana karşi ayni duygulari besliyorum leon seni seviyorum..
ben violettada bana yaklaşti be iLK öPüşME