Oké voor dat ik verder ga met mijn verhaal, ik heb al een tijdjeeeeeee niets meer geüpload, door privé redenen.
Dus ga ik snel de mensen in de verhaal voorstellen.
---
Ashley Daniella Grace is de hoofdpersonage, ze is geboren in Australië, maar woont sinds ze zich kan herinneringen in Amerika. Heeft stijl lang bruin haar en licht bruin ogen, ze is niet dik maar ook niet dun. Een lichaam waar elke meisje toch wel van droomt.
Willen jullie zelf fantaseren hoe ze eruit ziet, of moet ik foto's tonen?-
Justin Drew Bieber.Justin is niet beroemd in deze verhaal dan lijkt het wat realistischer, je kan hem wel een badboy noemen verder weten jullie wel hoe die eruit ziet.
Fantaseer hem als de 2014/2015 Justin.
-
Justin woont nog met zijn moeder en zijn 16 jarige zusje Jazmyn, zijn ouders zijn gescheiden je kan het niet echt ' gescheiden' noemen. Zijn vader is gewoon weggegaan en heeft hun alleen gelaten, Justin zag hoe het zijn moeder kapot maakte. Hij had zichzelf beloofd om zijn vader NOOIT te vergeven.
Zijn moeder heeft werk gevonden en zorgt ervoor dat haar kinderen nooit tekort komen.Justin helpt haar natuurlijk met alles want sinds dat zijn vader is weggegaan is Justin de vader thuis.
& Jazmyn neemt soms keer vakantiejobs. Ze zijn een gelukkige familie van 3 ookal dachten ze nooit dat ze ooit nog gelukkig gingen worden sinds dat hun vader wegging.
"Plots zag ik in dat het zonder jou ook ging, en zelfs beter"
-
Khalil.
Bestevriend van Justin ze zijn net als broers, het kwam allemaal door hun moeders Zahra (moeder van Khalil) {yooo ik weet niet hoe z'n moeder heet dus is het in deze verhaal Zahra}
En Pattie (moeder van Justin)
Ze gingen allebei naar yoga, en toen ze erachter kwamen dat ze allebei zwanger waren, begon hun vriendschap te groeien. Tot dat ze erachter kwamen dat ze op de zelfde dag gingen bevallen noujah dan waren die gewoon één hand op één buik. En natuurlijk moesten Khalil en Justin vrienden worden. Het MOEST gewoon. En ja sinds die dag zijn Zahra en Pattie gelijk zussen, en Khalil en Justin broers.
-
Voor de mensen die niet weten wie Khalil is, Khalil is de vriend van Justin.-
-
Dit zijn de personen tot nu toe, lemme knowww iff youu Likee itt.Xx