What happened later
Emma Pov
"Mag ik het alsjeblieft goedmaken? Ik voel me nu echt een klootzak na wat ik heb gedaan." hij kijkt me sip aan. "Idk...ik denk niet dat dat zo'n goed idee..." maar voordat ik mijn zin kan afmaken, valt hij me in de reden. "Zeg nou geen nee...geef me dan opseminst je naam en laat me dan m'n nummer aan je geven. Je kan me dan appen of bellen als je het weet. Plss" pff ik kan ook geen nee zeggen, hij is te knap en hij heeft echt spijt..."Watson, Emma Watson.
Zayn Pov
Ik ben ook gewoon echt een klootzak! Ik had het nooit moeten doen, niet bij haar in ieder geval. Ik wist niet dat ze zo verlegen en kwetsbaar is. "Bedankt dat je me een kans geeft." ze geeft me haar telefoon en ik zet mijn nummer erin. "App me maar als je weet of ik het goed mag maken of niet. Als ik het goed mag maken, dan gaan we ergens iets drinken." ze glimlacht en kijkt op haar mobiel. "Uhm...spierbundeltje?..." "Ja zo weet je zeker dat ik het ben."
"Nou dan uhm...ga ik weer verder als je het niet erg vind. Ik moet flink wat inhalen na wat er net is gebeurt..." "Nee ik snap dat. Echt waar...sorry. Dan spreek ik je ooit hopenlijk op app." ik geef haar nog een knipoog en loop dan weg. Dit was een hele andere avond, dan ik had gedacht. Maar...ze is wel knap en schattig tegelijkertijd. Ik moet het gewoon goed maken...
Hellooo,
Okay, effe..ik haat dit zo erg. Dit is het allereerste hoofdstuk van mijn nieuwe boek en ik had eerst iets van 500 woorden en opeens was alles...gone, weg, blanco. Ik heb echt lopen janken...Maar goed. Voordat je je afvraagt wat er is gebeurt...Dat lees je in hoofdstuk 2:) Om het een beetje spannend te maken;) De volgende updates probeer ik wel groter te maken, maar ik was zo gefrustreerd, dat het me niet meer lukte om het allemaal opnieuw te schrijven. Sorry:(
Hopenlijk gaan jullie het een leuk boek vinden, want ik ga echt mijn best doen. Love you guyss!
JE LEEST
He's my trainer ~ Zayn Malik
FanfictionEmma Watson is een heel knap verlegen meisje. Elke woensdag en vrijdag gaat ze naar de sportschool om in beweging te blijven. Op een dag komt ze een bijzondere jongen tegen: Zayn Malik. Bij hun eerste ontmoeting loopt Zayn meteen te flirten met haar...