Emma Pov.
Ik word wakker met betraande ogen. Het is kwart over 9. Ik heb in mijn hele leven nog nooit zo slecht geslapen. Het enige waar ik aan kon denken was Zayn. Zayn die voor mijn ogen met een ander meisje zoent.
Ik heb bijna de hele nacht wakker gelegen. De hele nacht gedacht aan mijn leven. Wat een rot streek van hem! Door hem heb ik zelfs een nachtmerrie gehad over hoe hij met veel meiden naar bed ging.
Na een kwartier besluit ik maar uit bed te gaan. Ik verlang echt naar een warme douche. Heel even alles vergeten.
"Emmaa!!! Er staat een jongen voor de deur voor je! Kan je even naar beneden komen!?" roept mijn moeder van beneden. Wie zou dat toch zijn...
Snel trek ik m'n joggingsbroek aan en een warme trui. Met flinke passen loop ik naar beneden. Zoals ik al had verwacht, staat Zayn in de deur opening.
"Hey goedemorgen Emma. Uhm...kan ik even...met je praten ergens...buiten." mijn moeder staat naast me en kijkt me verbaast aan. "Emma wie is deze knappe jonge hier?" "Uhm...mam, dit is uhm...Zayn. Zayn...dit is mijn moeder...Diana."
"Nou Zayn, leuk kennis met je te maken hebben. Ik zal jullie dan niet meer storen. Als je me zoekt Emma, ik ben in de keuken brownies aan het maken." ze glimlacht lief en loopt dan weg.
"Je moeder lijkt me een aardige vrouw." "Bedankt, is ze ook." zeg ik zachtjes. Het liefst wil ik gewoon de deur dicht doen en hard gaan huilen. "Nou...waar wil je over praten...?"
"Over gisteren...alsjeblieft laat het me uitleggen. Ik ben echt een klootzak geweest. Plss...ga mee naar buiten. Hier in de buurt is een park waar we kunnen zitten."
"Zayn...ik weet niet waar we dan over moeten praten. We hebben geen relatie ofzo...maar...je wilt me wel sekslessens geven. En blijkbaar geef je dat aan elk meisje."
Ik zie hem verdrietig knikken. "Laat het me plss uitleggen. Het heeft met mijn ouders te maken." Ik weet dat ik het niet moet doen, maar ik knik als toestemming en doe dan mijn schoenen aan.
Een half uur later zitten we ongemakkelijk met z'n 2e op een bankje. De zon schijnt heerlijk en af en toe zien we gelukkige mensen langskomen en genieten van het weer. "Oke Emma, ik ga het allemaal uitleggen. Ik ga nu heel eerlijk tegen je zijn en alles vertellen. Weet wel, dat je dan naast mijn vriend Keegan, mijn hele verhaal weet."
Ik haal diep adem en knik dan langzaam.
"Oke, het begon toen ik een jaar of 10 was. Mijn ouders kregen een paar keer ruzie over hele kleine dingen. Bijvoorbeeld over wie de boodschappen moest doen. Of over dat mijn moeder teveel kleding kocht. In het begin duurde z'n ruzie maar 10 minuutjes. Maar het werdt steeds erger en erger. 5 jaar later, toen was ik 15, gooide mijn vader soms zelfs met spullen. Eerst kussens, later soms ook glazen."
Hij stopt even om adem te halen. Daarna gaat hij weer verder.
"Een paar jaar geleden zijn mijn moeder en ik erachter gekomen, dat mijn vader een drankprobleem heeft. Daarom waren er altijd zoveel ruzies. We wilden hem helpen, maar dat wilde hij weer niet. We hebben toen voor een paar maanden in een hotel geslapen, maar dat zorgde ervoor dat mijn vader alleen maar meer ging drinken. We zijn weer terug naar huis gegaan en hij heeft belooft dat we hem mogen helpen met zijn drankprobleem. Dat ging voor 2 jaar goed. Sinds een paar maanden drinkt mijn vader weer, omdat zijn zus zelfmoord heeft gepleegt."
Weer houdt hij een korte pauze. Ik zie dat hij het moeilijk heeft, want er glijden een paar tranen over zijn wang.
"Gisteren hadden mijn ouders weer een enorme ruzie. Gelukkig belde mijn vriend Keegan om even ergens iets te gaan drinken. Dat liep alleen een beetje uit de hand, want we hebben zeker meer dan 5 of 6 biertjes op. Ik weet dat ik dan alsnog niet met een ander meisje had moeten zoenen, aangezien ik jou echt mag Emma. Ik ben echt meer voor je gaan voelen."
Zayn kijkt me hoopvol aan en ik weet echt totaal niks te zeggen. Wat heeft hij een moeilijke jeugd gehad! Nu kan ik nog redelijk snappen, waarom hij zo is.
"Zayn, het is al goed. Ik heb echt met je te doen. Alleen...toen ik je zag in dat cafeetje...idk, ik dacht dat je me gewoon gebruikte. Dat ik gewoon een makkelijke prooi voor je was om die dingen mee te doen." hij kijkt me begrijpelijk aan.
"Ik snap dat je dat dacht en misschien nogsteeds denkt. Ik voel me echt een klootzak. Ik had mezelf ook een afspraak gemaakt, dat ik het alleen bij jou zou houden. Dat ik alleen jou sekslessens ga geven en verder niks doe met andere meiden. Ik wil ook echt aan je laten zien dat je een super leuke meid bent."
Ik moet licht een beetje blozen en besluit maar naar de grond te staren. Zayn's vingers pakken mijn kin vast en laten me naar hem kijken. Hij kijkt me heel diep aan. Zijn ogen glinsteren in het licht.
"Je bent echt zo knap Emma." fluistert hij zacht.
Langzaam komt zijn gezicht dichterbij de mijne...
Heyy,
Hihi, lang hoofdstukkie. Nouja, nog een fijne dag en veel leesplezier:) Sorry voor eventuele spelfouten of verwarring XD.
JE LEEST
He's my trainer ~ Zayn Malik
FanfictionEmma Watson is een heel knap verlegen meisje. Elke woensdag en vrijdag gaat ze naar de sportschool om in beweging te blijven. Op een dag komt ze een bijzondere jongen tegen: Zayn Malik. Bij hun eerste ontmoeting loopt Zayn meteen te flirten met haar...