Το επομενο πρωι ξυπνησα και τον ειδα να με κοιταει.
Μ:Καλημερα
Σ:Καλημερα ομορφη...
Μ:Ποση ωρα εισαι με κοιτας;
Σ:Πρεπει να ναι μια ωρα;
Μ:Και τι κοιτας μια ωρα;
Σ:Την ομορφια σου.
Την ωρα που πηγε παλι να με φιλησει χρυπησε το τηλεφωνο του...
Τον ακουσα να βριζει σιγα...
Σ:Ποιος; ειπε θυμωμενα
Σ:Ο ιδιος.
Σ:Τι εννοειται;
Σ:Δεν...δεν...
Σ:Ενταξει τα λεμε εκει αντιο...
Ακουγονταν πολυ στεναχωρημένος.
Μ:Shawn εισαι καλα αγαπη μου;
Σ:Ηταν ενας φιλος του μανατζερ μου και μου ειπε πως κανονισε με τον μανατζερ μου και κανονισαν να μετακομισω στο Λος Άντζελες...
Μ:Μα...μα...εσυ δεν κανονισες τιποτα τετοιο εννοω δεν μπορουν να το κανουν χωρις τη θέληση σου;
Σ:Και ομως μπορουν...
Μ:Μα...εμεις...τωρα;
Σ:Το ξερω Μελινα θες να ερθεις μαζι μου;
Μ:Shawn σε αγαπαω παρα πολυ αλλα....δεν μπορω να το κάνω...εδω ειναι η οικογενεια μου και οι φιλοι μου.
Σ:Το καταλαβαίνω.Αυριο φευγω μπορω τουλαχιστον να περασω την τελευταια μερα μαζι σου;
Μ:Και βεβαια και ετσι οπως ειμασταν ξαναξαπλωσαμε στο κρεβατι.
Εχουν περασει δυο ωρες και δεν μιλαμε καθολου μοβο κοιταζαστε ή φιλιομαστε.
Μ:Shawn δεν θελω να φυγεις λεω και ενα δακρυ αρχιζε να κυλαει στο μαγουλο μου.
Σ:Ουτε εγω θελω αγαπη μου αλλα δεν μπορω να κανω αλλιως υποσχομαι πως θα σε περνω καθε μερα τηλέφωνο το πρωι και το βραδυ.
......................................................
Εχει περασει σχεδον μια εβδομαδα απο τοτε που ο Shawn εφυγε και ειμαι χαλια. Τις πρωτες δυο μερες με επερνε τηλεφωνο μετα νομιζω με ξεχασε.
Κ:Μελινα θες να παμε για καφε;
Μ:Οχι ευχαριστω Καμερον.
Καμερον Ρον
Η Μελινα ειναι χαλια απο τοτε που εφυγε ο Shawn. Την κατεστρεψε. Η αληθεια ειναι πως απο την πρωτη στιγμή που την γνωρισα μου αρεσει.
Αλλα αυτη προτιμαει τον αλλον που την παρατησε.Μ:Καμερον σε παρακαλω βγες εξω δεν εχω ορεξη ειπα.
Κ:Δεν με νοιαζει.
Μ:Γιατι νοιζεσαι τοσο πολυ;
Κ:Γιατι σε αγαπω...
YOU ARE READING
Η μοιραία συνάντηση
FanfictionΜια ασήμαντη γνωριμια ή οχι; Η γνωστη τραγουδιαστρια Μελινα Παπαγεωργίου θα γινει καλη φιλη με τον διασημο τραγουδιστη Shawn Mendes ή κατι παραπανω;; Διαβαστε την ιστορια μου αν θελετε να μάθετε.... Please dont copy!!