Pohled Natalie
Crrrrrr........Už zase slyším ten otravný budík. Tohle nesnáším. Vypnu ho a s velkou námahou vstanu z postele, když došlápnu na tu ledovou zem celá se oklepu. Rychle doběhnu do své koupelny a udělám ranní hygienu, na sebe si vezmu šedý crop top a černé džíny s dírami na kolenech. Doplním to bílo černou košilí a vanskama.Vezmu si mobil a kouknu na hodiny. Je první den a já nestíhám super.Seběhnu schody a všimnu si mamky jak sedí u linky a nejspíš si čte nějaký časopis doběhnu za ní, pozdravím jí, vezmu si jablko a utíkám na bus. Málem jsem ho nestihla.
Cesta autobusem utíká vcelku rychle se sluchátkama a písničkama co poslouchám. Vždycky se díky nim dostanu úplně do jiného světa. Jen já, sluchátka a mraky na které koukám z okna autobusu.
Vystoupím a jdu směrem ke škole. Když dorazím před školu čekám tam na mě moje kamarádka Alex. ,,ahoj Natalinečko" ,,ahoj Alexinko " Kdyby jste to nepobrali, tak tohle je náš obvyklý pozdrav.
,, Tak jaký byl ten týden prázdnin co jsme se neviděli ?" Když se zeptá usměji se. ,,No byla to vcelku nuda byla jsem na brigádě a nebo doma. To víš bez tebe to nebylo nic moc." Dělám že mi ukápla slzička.
,, Holka já jak byla u moře, tak jsem tam poznala úplně super kluka. Kdyby jsi viděla to jeho tělo." Celá Alex praštěná a upřímná jako vždy. ,, Tak dobrý podrobnosti slyšet nepotřebuju." Radši jsem jí zastavila abych se nedozvěděla nějaké prasárny a podobné věci které schovává v té její hlavičce. ,,No dobře ale nevíš o co přicházíš. A pohni ať první den nepříjdem pozdě." Zasmála jsem se a vzal si poslední věci ze skříňky. ,,Máš pravdu jdeme."Došli jsme do třídy a zrovna zazvonilo... měli jsme to jen tak, tak. Sedli jsme si do předposlední lavice uprostřed. Za námi seděl Cameron jeden takový blbeček, který mě štve snad už od páté třídy. Místo toho aby se soustředil na svět kolem, tak si něco škrábal do lavice. Dál jsem si ho nevšímala sedli si a čekala na učitelku. Když přišla a začala nám povídat o pravidlech bezpečnosti a všechny ty věci které strašně potřebujeme k přežití na této škole.
Z ničeho nic někdo zaklepal na dveře a ani nečekal až ho někdo vyzve k tomu aby vstoupil a vešel sám. ,, Dobrý den jsem tu nový . "
Řekl a učitelka se na něj podívala takovým zajímavým pohledem. "Dobrý den. Tak nám o sobě něco prozraďte a pak si jděte sednout vedle Camerona." Usmála se na něho a ukázala mu kam si má pak sednout.Najednou se kouknu na Alex a ta div neslintá. Zasměju se a upoutám pozornost blonďáka. Koukne na mě a trošku se ušklíbne, odvrátím od nej zrak a soustředíme se pouze na jeho hlas.
,, Takže jmenuji se Jack Black. Právě jsem se přistěhoval. Bude to stačit?" Řekl a koukl se na učitelku ta se zase tak laškovně usmála a řekla že ano.
Když si šel sednout a procházel kolem mě cítila jsem jeho voňavku... byla taková sladká a zároveň nebezpečná... nevím proč ale něčím mě ta vůně přitahovala. Lehce jsem otočila hlavu abych se na nej mohla ještě jednou podívat a naše oči se střetli. Usmál se ale já tomu nedávala nějakou váhu.
Crrr... Hodina skončila a my šli do jiné učebny při tom jsem si všimla Jacka jak se baví s Cameronem takže už si našel přátele nooo ale zrovna Dallas mohl si vybrat lepší přátele. Podle toho s kým se baví soudím že to bude další z velké řady blbounů a ty holky jak nad ním slintají mi to akorát potvrzují.
Projdu kolem něj a on mě plácne po zadku otočím se a dám mu facku. ,,Za co ?" Tvářil se jakoby zrovna nic neudělal. Jakoby to bylo normální!? ,,Za to že saháš na můj majetek!" Usměje se jako blboun. ,,Ale mohl by být i můj ." Celkem si věří chlapec. ,, Možná tak ve tvým snu . " ,,To by byl moc hezkej sen."
Řekne a udělá takový ten divný úšklebek co dělají tihle kluci když si mysli že jsou neodolatelní. ,, Jak pro koho." Řeknu a radši odcházím. Už jen slyším jak říká ,,Myslím že by se ti taky líbil" Protočím nad tím oči, zvednu prostředníček a pokračuji v cestě.Celý den proběhl hladce až na to s Jackem. Vlastně ho ani neznám a hned jsem si o něm udělala takový špatný obrázek. Většinou nejsem z tich lidi co mají rychlé úsudky ale dnešek je asi výjimkou.
Zrovna jsem dorazila domů a udělala si čaj. Najednou si všimnu že na ledničce je papírek od mamky že se mám jít seznámit s novými sousedy. Povzdechnu si zmuchlám papírek a jdu si udělat jídlo, když jsem se najedla tak ještě poklidím dům a vyrážím k novým sousedům.
Dojdu ke zvonku a zazvoním na něj. Nečekám ani minutu a otevřou se dveře. Hádejte kdo v nich stojí....... Ano uhodli jste stojí v nich Jack. ,, No to si děláš srandu ." Vykulím na nej oči. ,,No ahoj prdelko ."
Hned co tohle vysloví protočím oči a přeju si být právě teď u sebe v pokoji, ležet se sluchátky v uších a číst ji knížku.
,, Za 1. Neříkej mi prdelko , za 2. ahoj a za 3. Ty tu bydlíš ?"
Uchechtne se a řekne. ,, Ano bydlím a ty jsi určitě naše sexy sousedka. Včera mi o tobě říkal kámoš... prý tě viděl zacházet do domu a musím uznat netušil jsem že jseš to zrovna ty. Tohle bude ještě zábava." Nahodil takový ten pobavený obličej. ,,Nooo sexy jsem ale ne pro tebe. Hele nechci se takhle pošťuchovat... přišla jsem vás jenom uvítal v novém domě a teď když dovolíš jsem si uvědomila, že mi v pokoji vybouchla bomba a já se musím rychlosti světla vrátit a zachránit to tam." Ironie v mém hlase ovšem nechyběla ale což výmluvu jsem potřebovala. Musela jsem se dostat ze spárů divoké šelmy.Tvářil se velice pobaveně a zmateně ale došlo mu to velice rychle. ,,Jasně tak se měj prdelko."
Na tohle mu nedopovím a jen zvednu prostředníček a zakroutím trošku zadkem když už jsem ta prdelka, tak přeci pořádná.Když jsem se vrátila domů šla jsem do sprchy, pak jsem si připravila učení a šla si lehnout do postele. Z ničeho nic my cinkne mobil kouknu na něj a mám tam upozornění na fb že Jack Black si mě chce přidat do přátel. Povzdechnu si ale potvrdím to.
Jdu si stoupnout k balkonu. Naproti u sousedů se svítí a co nevidím Jacka jen v teplácích a bez trička. Musím uznat že takhle vypadá hodně dobře.
Koukám a neuvědomují si, že můj balkon je taky trošku průhledný. Když mě uvidí vyleze na balkón, který je hned naproti tomu mému. ,,Neslintej tak okatě prdelko. Já přece vím, že jsem krásnej ." Když to řekne mám chuť se zabít. Opravdu jsem koukala hodně okatě ale jemu to rozhodne nebudu přiznávat. ,,Neslintala jsem nad tebou ty egoisto ." ,,Jasně..." ,,Aspoň že to víš ." ,,Vím jen to že budeš moje a potom mě nebudeš muset špehovat před balkon."
Dobře uznávám tohle se mu celkem povedlo. ,,ha tak tenhle byl dobrej." Zasměju se a on se na mě koukne zase s tím úšklebkem. ,,Jednou budeš moje." Když to řekne zaleze do pokoje. Po chvíli stání a koukání z balkónu taky zalezu a jdu spát.
ČTEŠ
The boy next door
Teen FictionOna si o něm myslí že je to namyšlený egoistický debil. On si o ní myslí že je jiná... něčím ho přitahuje a proto jí chce dostat. Ona ho nenechá. Bude se mu vzpírat ale zároveň ho bude chtít i poznat. On to bude zkoušet pořád. Bude jí provokovat. O...