2.

160 10 0
                                    

***omlouvám se za chyby***

Crrrrr.....Uslyším zase ten otravný zvuk budíku a radši ho vypnu.

Jak je možné že jdu do školy teprve druhý den a už se mi tam nechce, no popravdě ani první den se mi tam nechtělo takže ... To už je jedno.

Jdu do koupelny a provedu ranní hygienu, namaluji se a jdu zpět do pokoje.Na sebe si vezmu černé legíny a šedou mikinu.

Jdu do kuchyně kde sedí mamka a dokonce i taťka . ,,ahoj zlatíčko" Usměju se na ně a také pozdravím. ,,ahoj".

Chvilku sedíme doma a povídáme si když taťka prohodí. ,,Dneska jsme byli pozvaný na večeři k sousedům tak si na večer nic nedomlouvej jo ?"
,,A musím jít taky ?" řeknu a falešně se usměju, nechci tam jít když tam bude Jack. Ne že bych se mu vyhýbala ale po tom včerejším incidentu z toho nejsem zrovna nadšená. ,, Ano musíš bylo by neslušné kdyby si se tam neukázala". Nesouhlasně zamručím ale nic jiného na to neřeknu.
,, Mami, tati jdu už do školy tak pa " Rozloučím se a vezmu si jablko na cestu.

Vylezu z baráku a koukám do mobilu no a hádejte co se nestane, narazila jsem do toho egoisty fakt super. ,,Promiň " Omluvím se protože to byla opravdu moje chyba. ,, Nevadí prdelko " Protočím očima když tu odbornost vypustí z jeho krásné pusy. ,,O té přezdívce jsme si něco řekli " Pouze se usměje hajzl jeden. ,, A jak ti mám teda říkat ?" Tohle je ta nejhloupější věc na kterou se mě zeptal snad. ,, Co třeba normálně Natali ?" Dělá jakože je strašně zamýšlený. ,,Ne to je moc obyč proto ti říkám prdelko baby. "
,, Jedna přezdívka lepší než ta druhá" řeknu a zavrčím. ,, Já vím"  Když to řekne udělá ten jeho úšklebek. To je hezky že to ví blbeček jeden.

Radči jsem ho obešla a šla na bus aby mi neujel, když jsem tam dorazila nastoupila jsem a nandala si sluchátka. Celou cestu jsem poslouchala písnkčky mých interpretů.

Už jsem byla před školou a najednou slyším jak na mě někdo mluví, tak se otočím. ,,Mohl jsem tě svézt baby" To tak ještě by za to chtěl nějakou prácičku. ,, Dobrý autobus mi stačí" Snažím se vykouzlí co nejvlídnější úsměv. ,,A co když jsem nemyslel autem ?" No já bych snad mohla být vědma. Přesně jsem to čekala. Chtěla jsem mu na to něco říct ale to už na mě volala Alexa ať jdu za ní, takže jsem ignorovala jeho poznámku a šla dál.

,,ahoj Natalinečko" Směje se na mě jako sluníčko moje kamarádka. ,,Ahoj zalato" Podivně mě sjíždí pohledem a potom prohodí tu největší kravinu v dějinách kravin. ,,Ty se bavíš s Blackem jo ?"  Vykulila na mě ty její kukadla. ,,Ne nebavím ale je to náš nový soused" Myslím že i na východním pobřeží slyšeli tu averzi v mem hlase. ,, Nestěžuj si... já bych taky chtěla tak sexy souseda" Právě v tihle chvilku jsem dostala totální výtlem smíchu. " Už tě vidím jak nad nim slintáš každý den a pozoruješ ho jak nějaký stalker." ,, Hele nesměj se,obzvlášť dneska mu to sekne" Nedalo mi to a koukla jsem se na něj.

Měla pravdu... Koukala jsem na něj snad pět minut, najednou do mě dloubla Alexa. ,, Já věděla že se ti líbí" ,,Já neřekla že se mi nelíbí ale je to debílní egoista a tím si kompenzuje tu krásu" Nad tím jsme se obě zasmáli a šli radši do třídy.

Máme hodinu chemie řekla Alexa a já si povzdechla. ,,Nesnáším chemii... nikdy mi moc předměty s čísly nešli " Nejenom že mi nejde ale ještě musíme sedět s Alexou rozděleně . ,, No nic jdu do lavice za ani ne minutu zvoní."  Už teď umírám nudou. ,,Dobře snažím se znít normálně ale už teď mám zkažený den"

Do třídy vešel Black a Dallas zrovinka když zazvonilo. Dallas si sedl k Alexe a Black ke mě. .,Ahoj baby" Vytasí na mě ty jeho krásně bílé zuby a mysli si že mě tím asi okouzlí. ,,No nazdar" Falesnější úsměv jsem snad v životě nedělala. Nejen že mam chemii ale ještě mě bude prudit tohle stvoření po mě pravici. ,,Nějaká protivná ne ?" ,, ne " Odvětím s koukám se jinam. ,, Vím co by ti pomohlo" Asi se snažil o něco jako svůdnej obličej. ,, Jo povídej? " I když jsem věděla co mě čeká tak jsem se zeptala aby měl aspoň malinkatou radost. ,,Myslím že ti chybí sex jinak by ses netvářila jako kakabus. "Koukala jsem na něj s otevřenou pusou nečekala jsem že to na mě takhle vybalí a ještě takhle nahlas. Celá třída se na nás otočila. ,,Ale s tím ti ovšem můžu pomoct." Mrkl na mě. ,,Tak na to zapomeň Jacku " ,, Nevíš o co přichazíš " zasmál se . Zase jsem akorát zavrčela a dál si ho nevšímala.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 27, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

The boy next doorKde žijí příběhy. Začni objevovat