Novej Řidič

132 2 0
                                    

Čau, já jsem Khala, jsem kopiník stíhacího vozu V6. Dnes při převozu aquacoly jsme byly přepadeni krkavcama a muj řidič Sterk byl zabit thunderpoonou. Dnes mám být převelen k jinému řidiči. Doufám že to nebude stejnej kretén jako byl Sterk, protože "ze srandy" v 70ti kilometrové rychlosti prudce zastavit a na to okamžitě šlápnout na nitro dokáže jen idiot. Sedím v místnoti ve které sem ještě nikdy nebyl. Je načichlá aquacolou a jsou tu dvě ocelové lavice. Na stropu visí olejnice s lebkou nějakého zvířete. Ve stěně jsou rezavé poloocelové dveře, které se po pár minutách otevřou. " Tak kdepak je muj novej parták ,, řekl starší řidič s páskou přes oko na které měl vyšitý pentagram, koženou bundou, kalhoty s ocelovou výstuží kolen a boty s podkovama. Vypadal v celku drsně až na tři protézi prstů na pravé ruce nasprejované na růžovo.
Řidič: To ty si ten kopiník, že?
Khala: Ano, sem to já, těšimě.
Řidič: Taky tě ráď vidim. Jmenuju se Brig a tví jméno?
Khala: Jmenuju se Khala. Bývalej řidič mi říkal Skála, neříkej mi tak.
Brig: S jakou mašinou jste jezdily?
Khala: V6tkou se zabudovanym nitrem.
Brig: Nic špatného, ale připrav se na pořádnou jízdu s V8 + nitrem zabudovanym a připouštěcím. Mam zabudovanou vytahovací harpunu, místo na deset thunderpoon, ostny na kolách a nárazníku a černej lak.
Khala: Tak to čumim. A malá otázečka, nějaký rozkazy do budoucna?
Brig: Zítra jedem ještě s jednim ozbrojencem skásnou Thrashville a dvě osady. A abych nezapoměl, ještě solo pojedem do Bulletfarmy pro menší upgrade harpoonky.
Khala: Tak to bude pernej den. No nic zítra kdy a kde?
Brig: Za úsvitu v garáži 3.2. A než se rozejdem, nechceš na aquacolu? Zvutě.
Khala: Dobře.

Doufám že se vám kapitola líbila a budu vydávat dvě časti týdně. Tak u další časti naviděnou .

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 01, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Mad Max ( fanfiction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat