Oldukça karanlık ve sessiz bi akşamdı bi o kadar da ürkütücü babam ve annem aşağı da film izliyorlardı bende odamda kitabımı okuyodum, sanki bi sessizlik vardı yoğun bi sessizlik kız kardeşim miley in odasına baktım ama orada yoktu merakla aşağı indim ve anneme miley in nerede olduğunu sordum, kettyle dışarı çıkmışlardı ama çoktan eve gelmiş olması gerekirdi diyerek cevap verdi . Saat 22:00 dı . Miley hiç bu kadar gecikmezdi. Telaşla evden çıkıp onu aramaya çıktım . Arabaya biner binmez 4 sokak aşağıdaki parka doğru sürdüm , 2 tane sarhoş adam vardı Allah tan miley orada yoktu . Ileride küçük bi sahil vardı hemen arabayı park edip sahile doğru koştum mileyin sınıfından bi kaç arkadaşı orada oturuyordu hemen yaklaştım
+ Miley i gördünüz mü kızlar ?
- sabah ketty le beraber okulun arkasındaki manzaradaydılar
+ nereye gittiklerini biliyormusunuz ?
- yok hayır zaten o saatten beri görmedik
İçimi bi telaş sardı aklım çıkıcak nerede bu kız ?? Hemen arabaya bindiğim gibi manzaraya sürdüm orada da yoktu belki eve dönmüştür umuduyla eve geldim. Ama eve gelmemiş annem ve babam çok telaşlandılar hemen polisi aradık . Sabah saat 8:00 gibiydi telefonun yanında uyuya kalmışım miley den hiçbir haber yok ketty nin ailesini aradık bayan martin titrek ve endişeli sesiyle aloo diye cevap verdi
+ bayan martin miley dün akşamdan beri eve gelmedi kettyle konuşabilirmiyim en son onunla beraberlermiş
- aman tanrım hanna sen misin ?
+ evet benim
- ketty de dün akşamdan beri eve gelmedi
Ev telefonu çaldı polis arıyordu . Titreyerek telefona sarıldım bi haber varmı diye sordum 1-2 dakika cevap gelmedi aloo diye seslendim ." Mileyin cesedini arka sokaktaki depoda bulduk hanna üzgünüz miley öldü" telefon birden elimden düştü dondum kaldım oracıkta yere yığıldım . Gözlerimi açtığımda hastahanedeydim annem ve babam da haberi almışlar belliydi ikisinin ağlamaktan gözleri şişmişti . Hala inanamıyodum daha dün beraber alışverişe gitmiştik hayat ne garip 1 saat sonra neler olacağını bile bilmiyoruz . Karnında bıçak darbesi olduğunu söylediler incelemelere göre miley bıçaklanarak öldürüldü kim yapar böyle bişeyi katil kim ? Hiç kimsenin bi fikri yoktu . Ketty hala kayıptı aradan 2 gün geçti ve bayan martin ketty nin eve döndüğünü söyledi hemen yan villaya ketty nin yanına gittim olan bitenleri bana anlatmasını istedim.
Ketty çok telaşlı davranıyodu bildiği bişeyler olduğuna emindim . Ketty iki adım geri giderek "arkadaşım öldü kendimi çok kötü hissediyorum konuşucak durumda değilim" diyerek odasına doğru ilerledi . Tam peşinden gidicekken bayan martin kolumdan tuttu ve " ketty de şokta daha sonra konuşmanız daha iyi olur " dedi ve kapıya yöneldi bende " tamam " dedikten sonra ilerideki sahile doğru ilerlemeye başladım bi anda birine çarptım elindeki bütün kitaplar yere düşmüştü özür diledikten sonra hemen yerdeki kitapları toplayıp uzattım "önemli değil bu arada ben jackson " diyerek gülümsedi bende hanna dedim . Telefon numaramı istedi ve kendi numarasınıda bana verdi istersen biraz konuşalım dedi . Şuanda müsait olmadığımı söyledim ve Sahile doğru ilerlemeye devam ettim ne kadarda yakışıklı bi çocuktu sahile geldiğimde yaşadıklarımı gözümün önünden geçirdim ve sanırım jackson dan hoşlanmıştım ama böyle bi durumda onu düşünemezdim yapmam gereken tek şey kardeşimin katilini bulmak . Ssahilden eve doğru yürüdüm .Evde hiç kimse yoktu hemen babamı aradım nerede olduklarını sordum annemi hastaneye yatırmışlar aman tanrım hemen hastahaneye gittim . Anneme sakinleştirici verdikleri için uyuyordu babam eve gidip bi kaç parça kıyafet alması gerektiğini söyledi . Kenardaki küçük koltuğa oturdum ve düşünmeye başladım . Birden okul aklıma geldi 10 gündür gitmiyorum devamsızlıktan kalıcam , okula gidip raporumu vermem gerekiyordu ama annemi yanlız bırakamam babamın gelmesini bekledim yaklaşık 15 dakika sonra babam geldi babama okuldaki devamsızlık işlerimi halletmem gerektiğini söyledikten sonra hızlı adımlarla merdivenlerden inerek otoparka doğru ilerledim . Miley öldükten sonra bayan Julie bana destek çıktı ,benim psikoloğumdu . Hemen bayan Julie nin kliniğine girerek sıramın gelmesini bekledim , sonunda beni çağırdı ve hemen devamsızlık işlemlerini anlattım rapor almak istediğimi söyledim , bayan Julie " hemen çıkartıyorum" dedikten sonra bilgisayara yönelik bi kaç işlem yapmaya başladı sonra elindeki raporu dosyaya koyarak bana uzattı . Teşekkür ettikten sonra raporu aldım ve hemen arabaya binip eve gitim . Banyoya girdim ve az da olsa rahatlamıştım. Banyodan çıktıktan sonra saçlarımı kuruttum ve üzerimi giyindim mutfak çok dağınıktı orayı topladım ve bi kaç şey atıştırdım hazırdım okul bizim evin hemen 2 sokak aşağısındaydı evden çıkarak okula doğru yürümeye başladım okula girdiğim zaman herkes dersteydi , bende müdür yardımcısının yanına giderek olanları anlattım . Çok üzüldüğünü söyledikten sonra devamsızlıklarımı kaldırmaya başladı.