Yanlışlıkla parmağına şırınga sokan gerizekalı yazar!
Yazı yazarken çook uzun bir süre alıyor.
Ayrıca instagramdan beni takip etmek isterseniz:
Olmayankisininepostasi
Artık sonunda buluştuklarına göre yavaş yavaş finale gelebiliriiz.
Şu birkaç bölüme artık finale geleceğiz.
Eski anılarını yad etmek için ilk görüştükleri bara gelmişlerdi.
Karşılıklı oturdukları locanın yanındaki masalarda Selen vardı ama onu henüz fark etmemişlerdi.
Masanın üzerinden hafifçe el ele tutuşuyorlardı. Parmak uçları Enes'in elinin üzerinde dolaşıyordu.
Enes elini çenesine koymuş etrafa bakıyordu. Kaşları çatılırken pozisyonunu bozmadan Baturay'a döndü.
Baturay'ın bakışları ellerindeydi. Sanki atomu parçalıyormuş gibi dikkatle ellerini inceliyordu.
"Baturay." Bakışlarını ellerinden güzel yüzüne çevirdi. Suratını gülümseme sararken Enes'i ne kadar çok sevdiğini düşündü.
"Noldu?"
"Ben bir tuvalete gideyim." Ayağa kalkıp uzaklaşan Enes'i izledi. Ve gözleri -Selin? Selena falan mıydı lan- ona takıldı.
Onlara doğru geldiği belli olan Selen Baturay'ın yanına oturdu.
Kaşlarını çatarak Selen'e baktı.
"Merhaba Baturay! Beni hatırladın mı?"
Turuncuyu izleme gereği duydu. Yine kendinden büyük bir makyaj yapmıştı. Göbeği açık bir tişört ve yırtık pantolon giymişti.
Dudaklarındaki ruj onu fazlasıyla büyük gösteriyordu.
Selen dudaklarına baktığını fark ettiğinde yavaşça yaklaştı Baturay'a.
"Sen gay değilsin Baturay. Sadece doğru kızı bulamadın."
Koltukta iyice ona yaklaşmış kafasını boynuna götürmüştü.
Oraya bir öpücük bırakırken Baturay ne olduğunu anlamak için çaba sarf ediyordu.
Selen yükselip dudaklarını yanağına değdirdi. Baturay yutkunurken şuan yaptıklarının doğru olup olmadığını düşündü.
Gözlerini kapatıp aklına Enes'i getirdi. Yutkundu bir daha.
Selen yanaklarına, yüzüne öpücükler bırakırken Baturay'ın yaptığı tek şey gözlerini kapatıp Enes'i düşünmekti.
Bir tarafı Selen'i kucaklayıp evine götürmek istiyor, diğer yanı bunun çok yanlış olduğunu, Enes'in bundan hiç hoşlanmayacağını düşünüyordu.
Hay ben senin testesteron seviyene sokam. İtsene kızııı
Selen dudağının kenarına ufacık bir öpücük kondururken koltuktan hafifçe kalkıp Baturay'ın kucağına oturmak için hamle yaptı.
Titreyen ellerini kaldırıp Selen'in omuzlarına koydu. Sonunda doğru olan şeyi yapacaktı ama hiç yapmak istemiyordu.
Selen'i itip yanına oturmasını sağladı.
Ve karşısında en başından beri onu izleyeni gördü.
İşaret parmağını kaldırıp Baturaya doğru uzattı.
"Sen tanıdığım en şerefsiz insansın Baturay Anar! Bir daha karşıma sakın çıkma!"
Sıçtın batu ayıkla pirincin taşını hadi bakalıım
Küfür serbest. Ama bu benim aa çok ayıp demeyeceğimi göstermiyor.
Görüşürüüüzz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bardaki Kumral | Enes × Baturay ANARTEKİN
Fanfiction"Canımı yakıyorsun Baturay. Seni sevmeme rağmen bunu bana yapıyorsun. Neden?" Bitmeyen sigarasını küllükte söndürdü Baturay. Konuşmak için ağzını açtı ama Enes konuşmasına izin vermedi. "Bak. Aynı bunun gibi. Yarısında söndürülen sigara gibi seviyor...