Ulan bunlarda Leyla vü Mecnun gibiler amına koyim bak 13. bölüm oldu hala buluşamadılar aq
Bu hikaye ne zaman final olcak yazar yether
Bir takım yükseldikten sonra bunu yapan kişinin ben olduğumu unutmadan bölüme başlıyorum.
Üstteki yazıdan bir şey anlamadıysanız, normal. Çünkü yazarken bende üç dört kez okudum.
Ayrıca, usta şopçular artık bana güzel bir kapak yapabilir mi lskslsk
İg: olmayankisininepostasi
Ordan atarsınız artık.
Yeter ne konuştun bunalttın yazar hikayeye geçelim len mq
Açıklamayı düzelttim bi okuyun mutlu olursunuz belki.
AYRICA! Vote gelip yorum gelmeyince böyle oluyorum
~~
"Enes! Sevgilim!"
Gerisini duymamak için kulaklarını tıkadı.
Köşeyi dönüp onların sesini kesinlikle duyamayacağını anladığında parmaklarını kulaklarından çekti.
Ona neredeyse ilan-ı aşk etmişti ve onun sevgilisi vardı!
Acı gerçek yüreğine kor gibi düşerken üst dudağını dişlerinin arasına aldı.
Baturay, oğlum sana mutlu olmak haram lan.
Düşünceleri arasında iki tane sigara bitirmişti.
Bir kafeye oturup çay istedi. Çayını yudumlarken bir tane sigara daha yaktı.
Durun! Ve düşünün.
Baturay dışarıya bakarken dudakları arasına aldığı sigarasını cebinden çıkardığı çakmakla yaktığını hayal edin. Tabii ki başında kapşonuyla.
Çakmağı geri cebine koyduğunu ve dirseklerini masaya koyarken hala dışarı bakmaya devam ettiğini.
Of çok güzel beh.
Çayından bir yudum aldı. Ve az önce olanları düşündü.
Morali bozulmuştu ki sigarasını kül tablasında söndürdü. Ciğerinde söndürse daha az acıyacakmış gibi.
Kül tablasının acısını bile düşünen bu insanı çok kırmışlardı.
Yol boyu diline şarkılar dolandırttı. Kimi zaman mırıldandı, kimi zaman ıslık çalarak eşlik etti, kimi zaman kendi kendine söyledi.
Şarkıların arasında, Kumral'ı buldu, ona uyarak söylemeye devam etti.
Sesi titredi, ıslığı söndü, dudakları kıpırdayamadı ama devam etti söylemeye.
Aklına aniden gelen şarkıya acıyla gülümseyerek eşlik etti.
"Sen ilk öptüğüm ilk dokunduğum. Hakkında hayaller kurduğum.
Ben sevgi denen o ünlü kelimenin,
Sözlük anlamını senin gözlerinde buldum."Ufak tefek değiştirdiği şarkının yerini bir başkası aldı. Onuda bir başkası.
Aklına Kumral'ı getirmemeye çalışarak eve vardı.
Bu sanki daha çok duyurumsu bir bölüm oldu.
Ve gram içime sinmedi.
Sanırım bir kaç kişi okuduktan sonra silip baştan yazacağım.
Öğ iğrenç bölüm
Neyse görüşürük
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bardaki Kumral | Enes × Baturay ANARTEKİN
Fanfic"Canımı yakıyorsun Baturay. Seni sevmeme rağmen bunu bana yapıyorsun. Neden?" Bitmeyen sigarasını küllükte söndürdü Baturay. Konuşmak için ağzını açtı ama Enes konuşmasına izin vermedi. "Bak. Aynı bunun gibi. Yarısında söndürülen sigara gibi seviyor...