Az osztálykirándulás kezdete

718 11 2
                                    

Én és James járunk két hete így egy fülkébe ültünk a vonaton.Az ország másik végébe mentünk...Londonba.
Az ofő nagyon árgus szemekkel figyelt minket amikor csókolóztunk vagy egyáltalán a kezemet fogta. Igaz Mr. Martin is jó fej...ha nincs ott James.
Első nap csak a wellnes szállodában  voltun és pihenhettünk. Én Luuval és Arminnal voltam egy szobába mivel én zártam a szobát mert mentünk szaunázni ezért én maradtam utoljára még bajlódtam a kulccsal amikor valaki segített rá zárni.
-Kö...-fordultam meg amikor Mr.Martint láttam.
-Nincs mit.Mondanék valamit a szobámban négy szem közt meg engednéd?-kérdezte.
-Igen tanár úr.-hajtottam le a fejem.
-Szólíts csak Martinnak ha nem halja más.
-Jó.
 
A szobája a  másik szárnyban volt ezért viszonlag sokat sétáljtunk.Martinról csak annyit hogy 25 éves  kedves tanár.
A szobályában egy ágy volt csak.
Mögöttem hallottam a zár kattanását.
-Azt szerettem volna mondani Klar hogy ellenzem a Jamessel való kapcsolatod.
-Miért?-néztem először a szemébe.Elvesztem ezt a tanárt szerettem nem csak diák tanár kapcsolat szinten hanem szerelem ként. Eddig is éreztem de ő tökéletes.
-Ezért-húzott magához. Elakadt a lélegzetem pár miliméterre volt a szám az övétől.-Megengeded?-kérdezte.
Én válasz hellyett lehúztam és megcsóloltam. Az ágyra zuhantunk heves csókok közt még a törcsimet is eldobtam. Rajtam csak a fürdő ruha volt ő még a ruháit is levette ezert csak egy boxer volt rajta. A derakamol volt a keze.
-Ma..Ma..Martin a lányok várnak-próbáltam kiszakadni a karjai közül.
Amikor végre lihegve elvált tőlem kutya szemekkel rám nézett.
- Gertrúd vigyáz ma a gyerekekre  este eljössz randizni?
-És hogy szökök ki?-próbáltam fel állni.
-Tégy ugy mintha most az wellnesben megrándult volna a bokad és estere jobban elkezd fájni és én elviszlek a sürgősségire.-húzott le magához meg egy csókra.
-Ok-haraptam bele az ajkaba. Megcsináltam a hajam és indultam.

Mindent úgy csináltam ahogy a szeretőm mondta.Milyen fúrcsa szó ez. Tiltott kapcsolatban élek egy nálam joval idősebb pasival. Elestem fajlaltam a bokam és este pedig elszabadultunk. Felvettem egy szexi kosztümöt amit eredetileg Jamesnek szántam. Fölé pedig egy átlag ruhát. És bedobtam egy óvszert a biztonság kedvéért.

Beültünk egy taxiba ahol Martin a Temse partját adta meg uticélul.
-A London Eye egyik kabinját kibéreltem-súgta a fülembe.

Megérkeztünk és soron kívül mindenki "örömére" beszálltunk ketten egy húszfős kabinba.  A negyedéig tényleg randinak lehetett nevezni. Utána más is volt. Szóval hogy ne a közepén kezdjem.
-Hogy csináltad?Mármint egy ilyen VIP-s randi hogy ketten egy kabinba meg hogy soron kívül.-hadartam az elején
-Legyen az én titkom-kacsintott.
Feszült csendben ültünk egy idejig amikor megint meg nem eredt a nyelvem.
-És ezt,hogy tervezed.Tudod ha több lesz mint barátsag meg tanár diák kapcsolat?-néztem rá.
-Titkoljuk. Már csak egy év és még egy hogy azt tudjuk hazudni, hogy akkor jövünk össze. Ha elvégzed majd azt az OKJ-s képzést és ha akarod az egyetemet is akkor elválok és téged  veszlek el.-mosolygott. Igaz nem sokájig tartott az öröme mert tovább gondolta.- Vagy ha  addig lebukunk vagy nem jutunk ennél tovább  vagy időközben szakítunk.-sorolta a végeket.
-Van feleséged?-néztem rá.
-Van ,anyám erőltette nem szeretjük egymást ő is megcsal ezt be is valotta megegyeztünk hogy nem kell eggyütt lennünk csak a szüleink előtt és ha én is össze tudok valakivel jönni akkor elválunk.
-És gyerekeitek vannak?-szorult el a torkom.
-Nem még nem is szexeltünk. A nász éjszakán Alvin és a mókusokat néztünk-nevette el magát.
-  Ohh.Mennyire stabil ez? Ha ugrálok mozog?-néztem rá.
-Passz.Miért?
Én persze hirtelen mozdulattal nekifutásból hozzácsapódtam az üveghez.Semmi.
-Várj!-kinéztem az ablakból hogy mennyire látszana lentről hogy mit csinálunk.-Sötétítő van?
-Igen de mit szeretnél?
-Hogy sötétíts be.-utasítottam.
Megnyomott egy gombot és egy gyenge fény felkapcsolódott az ablak elsötétült.
A kamera ráterítettem egy anyagdarabot és elkezdtem öltözni.
Már csak a melltartóm valt rajtam és a bugyi. Lovaglóülésbe hozzásimultam.
-Mért nem nyitod ki a szemed?-kérdeztem.
-Mert ez egy randi majd a végén megnézzük hogy mi lessz.-mosolyodott el.-öltözz fel!-elkezdtem lecsúszni róla amikor hirtelen belemarkolt a mellembe én erre felnyögtem.
-Biztos?-nyomultam vissza.
-Igen.-láttam az arcán hogy most is lefektetne ha tehetné de ő egy
úriember.-Felöltöztél?
-Igen tanár úr.-direkt nem tegeztem hogy mit vált ki belőle.
Picit bepipult és magára húzott. Direkt a farkához dörgöltem magam,most ő nyögött fel...

Egy tiltott szerelem kezdete.




Tanár diák kapcsolatWhere stories live. Discover now