Mély ponton

590 13 1
                                    

Pettingeltünk ennyit az egész útról. Csak a tetején hagytuk abba hogy kinézhessek. Még mindig nem vetkőztünk le csak ruhán keresztül.

Utána egy éjjel-nappali ortopédiai boltba vettünk járó botot a színlelés miatt.

Bementünk a hotelbe én az imént vett botizével megjátszva magam a portásnak. Először az én szárnyamba aztán Martinéba hogy ne keltsünk feltünést.
-Siess már!-suttogtam amikor nyitotta az ajtót. Végre kinyílt belöktem rajta és gyorsan be is zártam. Martin a hátamnál ált és éreztem ahogy hozzámsimul.
-Mostmár öltözhetek?-fordultam hozzá kutya szemekkel.
-Persze.-nézett rám utasítóan.
Rá löktem az ágyra és fehérneműre vetkőztem .Már kitülemkedett a farka is a nadrágból. Éreztem hogy kíván. Már ő is megszabadult a ruhájitól. Oda sétáltam hozzá és a puncim nekidörgöltem a farkához. Keményedett. Bevallom még soha nem csináltam de vezetett az ösztön. Hevesen vívtuk a csókcsatánk még mindig ruhában.
Elkezdtem lehúzni a bugyim ő meg türelmetlenkedve  letépte .Bye,bye tanga.
A keze kereste a melltartó kapcsot abba meg én segítettem. Egy ruha választott el minket. A boxere, azt is gyorsan meg oldottuk, bedőltünk az ágyba el sem szakadva egymástól.
Picit eltoltam magamtól hogy szólni tudjak de ő vissza rántott ígyhát csókolózva kezdtem el mondani.
-Martin kérlek várj-egyre kissebb volt köztünk a hely. - Szűz vagyok.-mondtam ki. Erre meg állt és lassan rám nézett.
-Akkor én veszem el?-kerdezte pihegve.
- Igen de kérni szerettem volna hogy nemis tudom. Vigyázz rám.-halkultam el a végére.
-Miert nem mondtad előbb hercegnő-simította végig az arcom.- Igy jobban fogok .Ha valami fáj szólj.-puszilta meg a nyakam. Mielőtt újra bele vágtunk volna felhúzott egy gumit. Hirtelen vissza tepert és a csókjaival haladt lelyebb . A szám,az arcom ,a nyakam, a vállam ,a mellemnél  kicsit tétovázott hogy szabad-e de én belenyomtam .Hirtelen szippantott bele ,picit nyögtem. Amikor a derekamhoz ért hirtelen belém tolta magát. Kidülledt szemmel nyögtem.
-Jól vagy?-kérdezte megint.
Én válaszul bele karmoltam a nyakába hogy csinálja.Hevesen járt ki bennem a fasza és szinkronba nyögtünk amikor kopogtak.
-Mr.Jonson!-kiáltott be James.
Martn fel állt és betolt a fürdőjébe búcsúzás képp megcsókolt én pedig  rámarkoltam a férfiasságára amitől nyögött egyet aztán bezárta az ajtót.~~~~~~~~~~~~Martin~~~~~~~~~~~
- Szia mit szeretnél?-néztem ki az ajtón Jamesre.
-Klar hol van?
Ettől lefőttem.
-Éppen fürdik ,itt. -hallottam ahogy a lány megnyitja a tust-Nem  akarta felkelteni a lányokat. Megegyeztünk,hogy ő az ágyon én a földön alszok. Még valamit?-kérdeztem hogy tereljem a témát.
-Átjöhet hozzám egyedül vagyok a haverjaim a csajukat húzzák-közelebb hajolt -én is megakarom Klart -kacsintott.- igaz utána ott hagynám és mennék tovább a barátnőire.
Azt hittem fejbe húzom ahogy a barátnőjéről beszél. A szeretőmről.
-Szerintem , nem kellene így beszélni a barátnődről meg nem akarnám kitenni ennek a megzúzódott bokájával.-próbáltam menteni a lányt még mindig az ajtó takarásában mer' még mindig anyaszült meztelen voltam.
-Egyébként is tanárúr miert van az ajtó mögött?-kérdezett rá .
-Öltöztem épp és siettem az ajtóhoz. Megengeded hogy felöltözzek?-kérdeztem, hogy időt nyerjek.
-Nyugodtan.-engedte meg alásan az úr.
Becsaptam az ajtót bekulcsoltam felőltöztem .Klarnek pedig bedobtam az egyik alsógatyám meg pólóm hogy támogasson már.
-Na szóval valamit szeretne?-kérdeztem újbol felrántva az ajtót.
-Klart megdugni.-mondta türelmetlenkedve amikor is Klar kitépte az ajtót a kezemből.
-Te mocskos állat! Csak dugásra kellettem? Dugd meg magad ha ennyire hiányod van!-csapta be az ajtót . Leült az ágyra mint egy durcás kislány aki nem kapta meg a legnagyobb nyalókát a cukrosbácsitól.
~~~~~~~~~~~~Klar~~~~~~~~~~~
Hogy képzeli ezt? Tényleg Martinnal kell lennem csak ezek után hogyan tovább?Reggel még a diákja voltam most megcsalja a feleségét velem. Ha szereti ha nem akkor is.

Az ágyon ültünk egymás mellett ő ölelt. Lefeküdtem hogy aludjak ő meg csak át ölelt és homlokon puszilt.
- Hatkor van kelés ezért hogy ne látszódjon a kalandunk tíz perccel hamarabb kelünk.-mondta halkan.
-Most már jobban kell vigyáznunk .Eggyel több ellenség.-suttogtam.
-Félsz hogy kiderűl?-kérdezte.-Beszéltek neked az előző ofőnkről?-kerdeztem halkan a...a... barátomtól.
-Nem-puszilt bele a nyakamba.
-Mr.Scotland egy a negyvenes éveiben járó hapsi volt akivel Gigi összemelegedett annyira hogy gyereket is várt tőle már első év szeptemberében. Közben Gigi az igazgatóhoz is sokat járt be mert osztály titkár lett. Ezt megelégelte Scotland és megfenyegette az igazgatót ha hozzá ér a gyerekenek az anyjához megöli. A diribá feljelentette .Kilenc hónap múlva kiderült a vér azonosság és kirúgták  az ofőt.-fejeztem be a story délutánt.
-Ezt én is gondoltam ,hogy ha kiderűl hogy egy 18 év alattival vagyok akkor veszélyes de ha betöltöd egy hónap múlva az enyém vagy-bújt hozzám.-a francba. De még mindig a tanárod vagyok akkor is.
-De ha vallok hogy szeretlek akkor minden meg oldódik és fősuli közben össze költözünk aztán elveszel lesz két gyerekünk először egy fiú aztán egy kislány hogy a báttya szét tudja verni a lányunk barátait hogyha összetörik a szívét.
Folyt köv.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 24, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Tanár diák kapcsolatWhere stories live. Discover now