Bu olabilir mi ??

1K 33 9
                                    

CANLAR BAŞTAN SÖYLEYEYİM  YORUM GELMEDİĞİ SÜRECE YB GELMEYECEKTİR. =)

Çocuk tam belinde ki silahı çıkartıp ateşlediği sırada güvenlik görevlisi geldi ve iki serseriyi de alıp götürdü. Neyse ki kurşun tilkiye gelmemişti. Yani çocuk havaya ateşlemişti.

Aylin : Tilki iyi misin ?

Tilki  : İyiyim güzelim asıl sen iyi misin bişey oldu mu sana hı ?

Aylin : Yok hayır ben iyiyim merak etme. der ve tilkiye sarılır.

Meltem : Ohhh bu nasılbi gün abi ya boşverin filmi falan hevesim kaçtı benim.

Savaş ve Levent : Aynenn.

Tilki : Eee o zaman napıyoruz şimdi ?

Aylin : Bize gidelim oturur çay falan içeriz konuşuruz falan.

Meltem : İyi tamam gidelim o zaman.

Savaş : Hadi gidelim o halde.

Arabaya binip evin yolunu tutarlar. Eve girdikten sonra 

Tilki : Eee kızlar bi çay koyunda içelim bari. der ve sırıtır

Aylin : İyi tamam koyalım bari. der ve sırırtır.

Sonra da erkekler salona kızlarda mutfağa geçerler.Aylin tam raftaki bardakları almak için uzandığı sırada başı döner ve geriye doğru düşerken meltem aylini son anda yakalar. 

Meltem : Ayliin iyi misin ?

Aylin : İyiyim iyiyim biraz başım döndü sadece yok bişeyim.

O sırada sesleri duyan tilki hemen mutfağa koşar.

Tilki : Kızlar noluyo yaa ? Aylin iyi misin noldu sana ?

Aylin : Of tilkii iyiyim yok bişeyim dedim ya

Tilki : Meltem ? der melteme bakarak

Meltem : Rafa uzandığı sırada başı döndü de az kalsın düşüyodu.

Tilki : Allah allah noldu ki şimdi durduk yerde sabah hiç bişeyin yoktu.

Aylin : Ya sabahtan beri doğru düzgün bişey yemedim ya ondardır boşver takma kafana. der ve hep beraber salona geçerler çaylarını içerler baya bi konuştuktan sonra savaş meltem ve levent evlerine giderler.

Aylin : Tilkii benim çok uykum geldi ben yatıyorum.

Tilki : Tamam güzelim sen yat bende geliyorum birazdan.

Aylin : Tamam iyi geceler aşkım.

Tilki : Sana da bitanem. der ve aylinin yanağından öper.

Aylin ve tilki uyuyorlardır ancak birden aylinin midesi bulanır ve aniden kalkıp koşarak banyoya gider. Tilki de hemen kalkar ve aylinin yanına gider ancak kapı kitli olduğu için içeriye giremez.

Tilki : Ayliin güzelim iyi misin hadi aç şu kapıyı.

Aylin ise içerde kusuyordur.

Tilki : Ayliiin bi ses ver be güzelim.

Aylin elinde havlu ile banyodan çıkar.

Aylin : İyiyim ya biraz midem bulandı sadece o kadar. Hadi yatalım.

Tilki : Aylin bak sen iyi olduğuna emin misin yok baş dönmesi yok mide bulantısı falan hı ?

Aylin : Eminim tilki yok bişeyimm. der.

Ve beraber yatarlar tilki ayline yine arkadan beline sıkıca sarılır ve kendine doğru çeker. Sabah olur sevgi ablalar kahvaltıya geliceklerdir.Aylin  erkenden kalkar ve doğru mutfağa gider. Güzel bi kahvaltı sofrası hazırlar. Bi süre sonra tilki de aşağıya iner . 

Tilki  : Oooooo aylin hanım ne güzel kahvaltı hazırlamışsın sen öyle bize böyle hazırlamıyosun valla

Aylin : Of tilkii saçmalama sen iste ben sana dünyanın en güzel kahvaltı sofrasını hazırlarım. 

Tilki : Diyosuun.

Aylin : Aynen öyle diyorum. der ve öpüşürler .

Tam o sırada sevgi ablalar gelirler.Aylinle tilki hemen toparlanıp kapıyı açarlar. 

Sevgi : Canım kızım benim nasılsın ? der ve ayline sarılır.

Aylin : İyiyim canım annem asıl sen nasılsın ?

Sevgi : İyiyim ben de kuzum benim. Eee tilki sen nasılsın oğlum ?

Tilki : İyiyim anne ne olsun işte aylin hanımla uğraşıyorum hasta oldu hanımefendi. 

Dediği zaman aylin tilkiye çok sert bir şekilde bakar. Tilki de 'neee' anlamında kafasını sallar.

Sevgi : Aylin hayırdır kızım neyin var ?

Aylin : Yok bişeyim annecim tilki abartıyo işte.

Tilki : Hıhıhı abartıyorum ben.

Aylin tilkiye sus işareti yapar tilkide tamam anlamında kafasını sallar.

Sevgi : İyi madem öyle olsun hadi.

O sırada sırayla mehmet abiyle zeyneple gürcanla ve burakla da sarılırlar hep beraber kahvaltı yaptıktan sonra herkez salona geçer. Sevgi tilkiyi mutfağa çağırır.

Sevgi : Oğlum tilki noldu ayline nesi var ?

Tilki : Valla anne dün bi ara başı döndü az daha kapaklanıyodu yere bi de işte dün midesi bulandı baya bi kalktı kustu falan öyle yani.

Sevgi : Neden haber vermediniz be oğlum ?

Tilki : Kızını bilmiyo musun be anne inadı tuttu mu tutuyo arattırmadı.

Sevgi : Peki böyle halsizliği falan da oluyo mu ?

Tilki : Evet .Yani bazen çok halsiz duruyo da nolduki kötü bişey mi var  ?

Sevgi : Yok hayır hayırda tilki bak ben şimdi sana bişey dicem ama sakın heyecanlanma panik falan ypma tamam mı ?

Tilki : Tamam anne tamam söyle hadi.

Sevgi : Tilki acaba aylin hamile olabilir mi ? 

Tilki sevgi ablanın bu söyedi karşısında şok olur ne diyeceğini şaşırır ve kekeleyerek 

Tilki : N-ne n-nasıl yani bu bu olabilir mi ?

Sevgi : Bilmiyorum bakalım görücez.

O sırada aylin de mutfağa girer ve 

Aylin : Ne olabilir mi ?

Tilki  :.....................................

YORUMLARINIZI BEKLİYORUM ÖPTÜM SİZİ CANLARR.............

Aylin Tilki Aşkı...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin