Bölüm 3 Kitaplar

5 1 0
                                    

Bir kitap dikkatimi çekmişti kırmızı kaplı ve diğer kitaplar arasında kendini belli ediyor ve adeta parlıyordu.

Kitap rafların en üstündeydi zorda olsa ulaştım ve aldım.Kitabın kapağını açtım ve kitap diğer kitaplardan farklıydı.İlk sayfasında John Griffing yazıyordu.Sanki bu ismi daha önce duymuştum.Kitabın sayfalarını çevirmeye başladım ve sayfaları çevirdikçe harita , değişik varlık resimleri ve bir not çıktı.Not dikkatimi çekmişti ve okumaya başladım.

Hangi dil olduğunu anlamamıştım çok farklı bir dildi daha önce görmemiştim.Anlamadığım için haritayı açtım ve haritada işaretli yere doğru ilerlemeye başladım.Karşıma ne çıkacağı konusunda hiçbir fikrim yoktu.

Haritada gösterilen yere doğru yola çıktım.Büyükbabamların evinin yakınlarında orman vardı.-Zaten yaşadıkları yere yakın bir ev yoktu ıssız bir yer sayılırdı-.Kitap elimdeydi ve ormanın içine doğru ilerliyorum.İşaretli yere geldiğimde karşımda ağaçlar , ağaçları kaplayan yosunlar ve büyük kayalardan başka bir şey çıkmadı hayal kırıklığına uğradım.Küçük bir kayanın üstüne oturdum ve kitabın sayfalarını çevirmeye başladım.Çünkü burada taşlar ve yosunlardan çok daha fazla şeyin olması gerekiyordu.Sayfaları çevirirken birden aklıma o hangi dilde olduğunu anlayamadığım yazı geldi.Hemen açtım ve okumaya başladım.Defalarca okudum fakat hiçbir şey olmuyordu.Tam umudumu kesmiştim.Son kez okuyup dönmeye karar verdim ve sözleri söylemeye başladım.Birden bire altımda bulunan toprak yok oldu ve düşmeye başladım.Yere düşüyordum sanki hiç bitmeyecek gibiydi ve korkmaya çığlık atmaya başlamıştım.Sonunda suya düştüm fakat korkuyordum buradan nasıl çıkacaktım ? Burası neresiydi ? Sorularıma cevap bulmalıydım.Yüzmeye başladım ve bir mağarada karaya çıktım.Yürümeye başladım kitap elimdeydi ama ıslanmıştı ve yazılar okunmayacak durumdaydı.Yürüdüm ve artık acıkmaya susamaya başlamıştım.Birden bir ses duydum bir kükreme sesi ama daha önce böyle bir ses duymamıştım.Sese doğru yürüyor hatta koşuyordum.Koşarken bir yandan da korkuyordum.Ama ne olduğunu öğrenmeliydim.

Büyükbabamın SırlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin