Merhaba ben zeynep.Bir çiftçinin kızıyım.12 yaşındayım ve annemi beni doğururken kaybetmişiz.Rize'de yaşıyorum.Aslen rizeliyim.
31.10.17
Güneşin ışıkları yanağımı okşuyordu.Rüzgar ise burnuma nefis kokular getiriyordu.Uyanıp Çeşmeye gitmiştim.Biraz yüzümü yıkayıp , güneş sayesinde sıcacık olan havluyu yüzüme sürüyordum.Odama çıktım.Dizime kadar gelen bir elbise ve üstüne de yeni bir önlük giyip hemen babmın yanına koştum.
"-Günaydın Babacım Nasılsın Bu gün hava çok güzel .
-İyiyim teşekkürler zeynepcim elini yüzünü yıkadınmı ?
-Evet babacım üstümüde giydim .
- İyi ozaman sofraya geç sana bir süprizim olacak .
-Peki Sabırsızlanıyorum."demiştim. Sonra güneşin ışıkları tekrar beni okşamaya başlamıştı.O kadar güzel bir görüntü vardıki dalmıştım.
Sonra babam küçük bir kek ile "iyiki doğdun papatyam" demişti.
Aslında bir kaç yılda bir doğum günüm kutlanırdı.En son 3 yıl önce kutlamıştım ve hediye olarak yeni bir önlük almıştı.Aslında hediyeme hiç şaşırmamıştım.Çünki son 3 doğum günümde hep önlük almıştı babam.
Hemen kekimi yiyip hevesli bir şekilde hediyemi açmıştım.Bu sefer çok şaşırmıştım çünki yeni bir kitap almıştı babam.Kitaplara hayranlığım Şehire hayranlığımdan daha çok.Helede bir gün batımı varken çayımın ve kuru bir bisküvinin yanında kitapım varken dünyalar benim oluyor.
Şehire hiç inmemiştim.Ama inmeyi çok isterdim.Orada bir kitapçı vardı.Bazen babam şehire inip bana o kiatpçıdan kitap alıyordu.Bu arada okula gitmiyordum.Daha doğrusu gidemiyordum.Babamı ve köyümü bırakıp okula gidemiyordum.Zaten bütçemizde yetmiyordu.
Sonra kahvaltımı yapıp hemen sofradan kalktım dişlerimi fırçaladım.Hemen ahıra indim.Kuzular çok acıktığı belliydi ; Mee Meeee diye bağırıyorlardı.Hemen yemeklerini verdim.Ve tavukların yanına geçtim sarışın bir kaç tane yumurta bırakmıştı hemen aldım ve sepete koydum.Bu Seferde ineklerin yanına geçtim.Yemeklerini vedim , Sütlerini sağdım ve biraz da Bayan Ak'ı ahırdan çıkarıp biraz gezdirdim.Ona kitaptan bahsettim.Tabikide tek dediği "Möööö" oluyordu.
Eve dönüp sepeti bıraktım ve ellerimi yıkadım.Bulaşıkları temizledim.Ve sonrasında odama geçip bir-iki saat kitap okudum ve saat akşama geliyordu.Babam şehire gidiyordu.Bir kaç meyve sebze ve sabun alıcaktı.Sabaha dönerdi.
Bende akşam yemeğimi yiyip biraz çimenlerde yattım.Gök yüzünü izledim.Hava çok güzeldi sıcak ve soğuk biraradaydı.Ve esnemeye başlamıştım.Eve gidip , yarım saat kitap okumuştum.Ve geç olduğundada ışıkları kapatıp , camdan gökyüzünü seyrederek uyuyakalmıştım...