II

2 0 0
                                    

Babam şehirden dönmüştü.Aşşağıdan sesleri geliyordu.Hemen aşşağa inmiştim kimse yoktu ama dışarda babamın ayakkabıları duruyordu.Herhalde tuvaletteydi.

Çeşmeye gidip elimi yüzümü yıkadım.Ve havlu ile sildim.Odama geçip üstümü giydim.Babam tuvaletten çıkmıştı.Ve bana sesleniyordu;

-Zeyneeep,Zeyneeep gel buraya bak yanımda kim var.

-Geldim babacıım .

Hemen aşağa inmiştim çok merak ediyordum kim olduğunu.Birde baktım ki bana eşlik edebilecek,dertleşilebilecek bir köpek vardı.

Hemen merakla ;

-Bu kimin köpeği babacım ? Çok tatlıymış .

-Bu senin köpeğin zeynep . Dediği anda havalara uçmuştum.

Kucağıma alıp seviyordum.Adınıda Kitap koymuştum.Babam;

-Hadi kızım bu kadar yeter işinin başına

-Peki babacım

-Artık kitabında yemeğini ve suyunu koyucaksın tamammı?

-Tamam babacım . demiştim ve hergün olduğu gibi ahıra gittim , kitabın yemeğini ve suyunu verdim , bulaşıkları yıkadım son olarakta odama geçip kitap okudum.Kitabı okuduktan sonra aklıma bir şey takıldı.Neden babam ile şehire inmiyorum ki dedim.Hemen merakla babamın yanına koştum ;

-Babacım bir gün seninle bir kaç gün sehirde kalalımmı ?

-Aslında iki gün sinra tekrar gidecektim belki sende gelirsin.Ama en fazla 2 gün kalabiliriz tamammı ?

-Tamam babacım . Diyip hevesle odama geçtim biraz köpeğimi sevdim , dertleştim.

Babamın bir kaç günde bir şehire inip alış-veriş yaptığı için artan paraları  bana veriyordu.Bende biriktiriyordum.Şuanda 682 liram vardı . Hedefim ise 2500 lira idi.

Sonra hayal kurdum kitap , babam ve ben birlikte şehiri geziyoruz . Ve bir sürü insanla tanışıyoruz.Tek hayalim benim gibi kitap sever birisi ile arkadaş olmamdı.Umarım olurdu.

Artık geç olmuştu babam yatmamı söylemişti.Benimde uykum vardı ve kitap ile uyumuştuk ...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 27, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HatırlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin