Sana olan duygularım daha seni tanımadan başlamıştı. Seni tanımamama rağmen çok yakın hissediyordum. Sadece bir resmini görmüştüm. İlk görüşte aşk diyeceğim fakat bu daha bir fotoğraf.
Okul çıkışı yakın arkadaşım Aleyna ile birlikte meydanda bir şeyler içmeye karar vermiştik. Okuldan çıkar çıkmaz karşıma çıkan o oldu yani Yusuf.Kalakaldım yerimde öyle. Birden öyle karşıma çıkınca.. Fotoğraf neki bir insan nasıl bu kadar güzel olabilirdi anlayamıyorum gerçekten. Yanına gidip okadar çok konuşmak istiyordumki fakat cesaret edemezdim böyle bir şeye. Ne kadar izleyebildiysem izledim onu hayranlıkla baktım suratına.
Yusufu gördükten sonra duygularım daha fazla ilerledi gizleyemiyordum artık. Ona yazmak istiyordum fakat gururuma yediremiyordum ne gururuysa sanki eski sevgilim çocuk beni tanımıyor bile daha...
Oysa ben onu kalbimin en güzel yerine yerleştirdim.Pek çok arkadaş çevrem yok benim. Bir sonsuz güvendiğim Aleyna birde Serhat vardır. Serhatla vakit geçirmeyi çok seviyodum çünkü çok eyleniyordum onunla.
Bir haftasonu aleyna serhat ve ben bir araya geldik. Gezdik eylendik yedik içtik baya yorulmuştuk. Tabii bunları yaparken selfie çekmeyide unutmadık.
Akşam eve geldiğimde fotoğrafımızı facebook a atmiştim ve arkadaşlarimi etiketlemiştim.
Devamı 3 gün sonra..