Capitolul 4-"Foster"

46 3 1
                                    

Din capitolul trecut:

-Niciodată să nu te pui cu un Tomlinson beat,niciodată. ,îi zic superior şi intru în maşină,din nou,plecând spre casa.

Prezent:

*Peste o luna.*
Totul mergea ca pe roate. Cursele începeau să dea roade,William începu să se cumințească cât de cât şi eu,eu am reuşit să mă apropii cat mai mult de Harry,fireşte şi emoțional şi fizic.
Nu vă gândiți la prostii,doar l-am pupat...bine,sărutat!
Da,tot liceul știe că sunt bi,nu îmi este rușine. Pe de o parte...și William este dar până acum nu l-am văzut cu vreun băiat într-o relație. Știu că la un moment dat avea un prieten cu beneficii,îl cam transformase în curva lui masculină.Sincer,nu l-am mai văzut de ceva vreme pe acel băiat.
Îmi ies din gândurile mele prosteşti când tocurile profesoarei ridate se aud troncănind de zor pe hol. E clar,avem economie. Zâmbesc în colțul gurii când îmi amintesc de incidentul produs săptămâna trecută înainte de oră. Îmi pun mâinile pe față,din greşeală îmi scapă un surâs şi toți colegii mă privesc confuzi şi totodată,amuzați de reacția mea.

Sunt mai rău ca paparazzi,observă imediat orice banalitate.

Flashback

Mă jucam cu gașca ''piatră,hârtie,foarfecă'',în spatele clasei pentru a decide cine va lua ultimul joint. Îmi încrețesc nasul concentrat și simt o mâna caldă aşezată pe umărul meu,strângând uşor încât să-mi atragă atenția. Îmi las capul puțin pe spate,zărindu-mi micul creț care zâmbea.
Am zis 'zărindu-mi'?...
Îi întorc zâmbetul şi îl întreb din priviri ce s-a întamplat. Printr-o singură mişcare se apleacă lângă urechea mea şi-mi şopteşte:

-Ne întâlnim în 5 minute lângă baie. Şopteşte roşind,pleacă rapid de lângă noi şi îmi înăbuş un chicotit încet.

Termin partida şi înşfac joint-ul,făcându-le şmechereşte cu ochiul. Ies cu paşi rapizi din încăpere,rotindu-mi ochii prin mulțime dupa Harry. Îmi umezesc buzele din reflex,dându-mi o singură dată cu limba peste ele.

În ochi îmi sar buclele ciocolatii ale lui Harold. Îmi fac loc printre oameni și îl prind ușor de solduri,acesta tresărind imediat cum mă simte. Răsuflă ușurat și se întoarce spre mine,printr-o simplă mișcare a mâinii reușesc destul de ușor să îl lipesc de pieptul meu. Simt cum parul acestuia îmi gâdilă obrazull,lăsându-și privirea în jos, mi-o intersectez cu a lui,observ rapid cum i se dilată pupilele și cum înghite în sec. Îmi ridic mâna la nivelul obrazului său și i-l mângâi cu degetul mare,mă ridic puțin pe vârfuri și mă asigur că nu mai e nimeni pe hol.

-Louis,eu... ,acesta nu mai apucă să-și ducă ideea la capăt. Îmi lipesc brusc buzele de ale sale,masându-le cu ale sale. Îi ia puțin timp până să-mi răspundă la sărut,îmi pozițonez mâna pe lângă inimă și simt că bate atât de tare încât i-ar ieși din piept.

Ne-am cufundat unul în celălalt printr-o privire adâncă,absorbitoare,și am schimbat un sărut care i-a transformat oasele în cauciuc și creierul în terci. Zâmbesc satisfăcut de reacțiile provocate asupra lui,mă desprind având nevoie de aer. Expir aer cald peste buza sa inferioară umflată și după îmi ridic ochii spre ai lui.

- Nu buzele mi le-ai sărutat,ci sufletul.,șoptesc la urechea sa.
Acesta încearcă să zică ceva dar eșueaza lamentabil,îi fac cu ochiul zâmbind și îl trag spre clasă.


*Nota autorului*

Sărutul este o frumoasă șmecherie creată de natură pentru a opri un om din spus nespuse atunci când vorbele devin de prisos. Louis a făcut cel mai simplu lucru din lume. Și-a înclinat capul spre Harry și l-a sărutat...pământul li s-a deschis sub picioare. Nu este oare sărutul adevărul autograf al dragostei?

Oare vreunul din ei regretă ce s-a întâmplat? Oare Harold și-a deschis sufletul pentru Louis?

Dacă i-ai întreba ce este la ei în suflet,probabil că n-ar știi să-ți răspundă.Exact,deoarece este o mare de emoții,sentimente și confuzie.

Louis a găsit in Harold ceva ce nu multă lume găsește.Harry va fi îngerul său păzitor,iar Louis demonul ce va provoca multe întâmplări fără cusur.

End of flashback

Mă opresc dându-mi seama şi redevin serios. Dau din picior stresat,având tic. Trag cu dinții de pielea buzei inferioare aşteptând din clipă-n clipă să intre ca un vârtej,nebuna scoasă din ospiciu,pardon, profesoara noastră dragă de economie. În partea stângă a băncii se află Harry ce stă cu nasul în caietul de fizică.
-Oh,Hazzy,nu-ți mai face atâtea griji.Nu ne va asculta.,zic sărutându-i ușor obrazul.
Ah,da. Am uitat să vă spun. Păi,între noi doi deocamdată nu știu ce se întâmplă.Totul este foarte confuz.

Oftez fără să vreau și-mi ridic privirea în același timp cu ceilalți elevi,când în clasă intră nebuna Foster.

-Scoateţi o foaie de hârtie!,ţipă izbind catalogul de catedra din lemn masiv.

Îmi întorc brusc capul spre Hazz,panicat. Mă foiesc pe scaun agitat,am dat de dracu. Îmi rod unghia de la degetul mare căutând o soluție. Hai Tomlinson,gândește.

-Nu ne va asculta.,mă imită Harry șoptit,scoțându-mă din transă. Îmi dau ochii peste cap.Ce mă fac?

Scot din caiet o foaie,cu ezitare și o așez pe bancă. Îmi îndrept capul spre tablă observând că doamna Foster scrisese deja subiectele. M-am dus dracu,nu știu nicio boabă.

-

Aia e japoneză sau coreeană?,o întreb nedumerit pe profesoara care-mi aruncă o privire urâtă. Toată clasa începe să râdă,iar doamna ne face semn scurt din mână să tăcem pentru a ne apuca de scris.

Îmi mișc nasul ca un iepure în timp ce mă gândesc ce prostii să scriu la acele subiect. Simt o împunsătură în umăr.

-Ce e?, mormăi ofensat

-Shht,uite! ,îmi dă Hazz foaia cu subiectele rezolvate. Zâmbesc în semn de mulțumire și nu apuc bine să transcriu primul subiect că o aud pe nebună.

-Styles! Ce i-ai dat acolo?,se încruntă și îl observ pe Harry cum se blochează.

-Eu...ugh...o foaie i-am dat. Ce paștele cailor aș fi putut să-i dau? ,murmură acesta și analizez atent mișcările lui Foster.

-Ai nota patru pentru astăzi,Harold. Data viitoare să te înveți să nu mai dai copiuțe. ,Hazza își lasă capul dezamăgit în jos.

-Dar nu a făcut nimic!,țip indignat sărind practic de pe scaun deranjat.

-Tomlinson,taci!,țipă la rândul ei.

-Nu vreau,îmi pot exprima opinia.Nu e vina lui,ci a mea. Eu i-am cerut să-mi dea.,izbucnesc nervos. Strâng din dinți și încerc să îndrept lucrurile luând vina asupra mea.

-Totuși el n-ar fi trebuit să-ți dea,deci e și vina lui.,se îndreaptă cu pași apăsați spre mine. O fixez cu privirea. Urâcioasă ființă.

-Nu,toată vina e a mea. Dați-mi odată acel unu și detenția de 3 ore,ok?,pufăi exapserat trecând pe lângă ea. Adios.,zic ieșind din încăpere frustrat.

-Babă turbată. Pe ea o caută moartea pe acasă și ea vine să e fută nouă dracii.,ies rapid din clădire și alerg ca să ajung mai repede la mașină.

Scot telefonul,îl aprind și intru-n mesagerie,destinatar Hawwy:
"Crețule,după ce ieși ne întâlnim la Starbucks-ul de lângă. xx„ ,trimit mesajul și intru în autoturism.



Hei,guys.Acum ca am terminat cu examenele voi putea posta mai des,mult mai des. See ya soon. All the love xx.Capitolul imi apartine in intregime. enjoy :)~ami
























Double T Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum