Din capitolul trecut:
La sfârșitul orei,înaintam singur spre dulap unde aveam de gând să îmi las pixul și caietul ca mai apoi să-l găsesc pe fratele meu tembel și să plecăm spre pistă.Elevii încă se dădeau din calea mea când mergeam spre dulap și nu înțeleg de ce.Nu le-am făcut nimic și nici nu le voi face. Fratele meu să fie cauza?
Prezent:
Mergeam alene spre dulap ochii fixându-mi-i pe jos.Mă gândeam unde ar putea fi idiotul meu frate.Brusc,mă ciocnesc de cineva.Ridic capul și dau de William ,rânjind drăcește la mine:
-Ce dracu',țip eu la el.Tu chiar nu vezi pe unde mergi?
-Tot eu sunt ăla care nu vede pe unde merge, îndrăgostitule ?!Mă întreabă idiotul din fața mea încă rânjind.
-Ce dracu' tot zici acolo?Îl întreb gândindu-mă la cât de tembel am fost la ora de engleză.La dracu' de asta e vorba.
-Deja ai uitat? Râde amuzat. Oh, frățioare ,vrei să-ți aduc aminte? Păi ... nu apucă să mai spună nimic deoarece îi pun mâna la gură şi îi trag una după ceafă.
-Ştiu ce am făcut,idiotul pulii mele. Murmur şi mă încrunt la el,dar nu face decât să râdă și să se îndepărteze cu mâinile ridicate.Încerc să îl ignor și încep să merg spre dulapul meu pentru a-mi lăsa caietul.William era în spatele meu ,urmându-mă .Ajung rapid la dulap ,aruncând caietul ca mai apoi închizându-l:
-Mergem pe pistă?Îl întreb pe William curios.
-Mhm ,murmură el uitându-se ciudat în spatele meu ,ca mai apoi să mă întorc și eu ca să pot vedea la ce se uită.Acolo era Yves ,vorbind cu prietena ei ,nu mă observase pe mine cât nici pe William. Așa că l-am luat de acolo și am mers spre ieșire.Ajunși în mașina,fără să spunem nimic , ne-am îndreptat spre pistă.Nu erau așa multe persoane ,momentan.În noaptea asta avem o cursă destul de importantă,deci trebuie să ne pregătim:
-Salut,frate!Îl salut pe Cole ,coborând din mașină.
-Hei,Lou!Mă salută acesta lucrând la o mașină.
-Ce faci aici?A cui e mașina ?Îl întreb curios ,arăta chiar bine.
-E a lui Jace ,știi tu ,tipul ăla cu barul în apropierea pistei?!
-Mhm,îl știu.Auzi?Când termini cu el mă poți ajuta și pe mine cu mașina?În seara asta iau parte la cursă ,sper să o câștig,chiar am nevoie de o mașină nouă.
-Păi trebuie să-i mai schimb doar uleiul și e gata .În 10 minute o să rezolv ,stai prin apropiere.
-Ok ,vin în 10 minute.Spun și ies din garaj.Mă plimbam plictisit pe pistă,simțind cum oboseala își pune stăpânirea asupra mea.Aveam nevoie de un energizant.Acum!Mă duc spre mașină ca mai apoi să urc în ea ,pornind spre barul lui Jace.Trebuia să am grijă să nu cad în vreo capcană și să mă îmbăt.Ajung rapid în fața barului, iar la intrare două maimuțe, mai de graba gorile, erau puse ca pază. Am intrat rapid în bar, unde, un puternic miros de tutun, combinat cu alcool m-a lovit puternic, înecându-mă.
Mă uit în jur privind gânditor.Ce-aş avea de pierdut?Poate că un mic shot n-ar strica.N-am mai baut de ceva vreme.
CITEȘTI
Double T
FanficCrescuți într-o familie plină de mistere şi obstacole,înconjurați de iubire şi ură laolaltă,gemenii Tomlinson întâlnesc greutatea vieții atunci când dragii lor părinți sunt omorâți cu sânge rece de către unchiul lor. Această crimă le va schimba ra...