ogloszenie bardzo parafialne+comeback

1.2K 107 5
                                    

Nie marnując waszego cennego czasu(a zreszta i tak się rozpiszę wiec chuj w to) chce napisać kilka słów dla odbiorców tego wspaniałego dzieła. Wiem, ze nie oczekujecie tutaj niczego ambitnego ani wybitnie inteligentnego nie oszukujmy się wszyscy to wiedzaXD. Szczerze to nie mam pojęcia dlaczego te ff stało się w miarę popularne, prawdopodobnie dlatego, ze jest niemiłosiernie głupie i przyciąga uwagę ale nie w tym rzecz. Chciałam wam zasugerować przejrzenie moich pozostałych prac na które poświęciłam dosc dużo czasu, a które porzuciłam ze względu na mała czytelnośc, szkoda mi zostawiać niektóre projekty niedokończone dlatego prawdopodobnie wroce na wattpada i zaczne pisać pierdoly znowu nie wiem, kto wie. Moim największym priorytetem jest dokończenie Jak Zostałem Keyboardzista- ff które szczerze polecam elo gitara siema. Następnie dodam tutaj całość XiuHana "Miracles of December" krótkiego czy tez nie angsta, ludzie mówią ze fajne nie mnie oceniać ale polecam. Zaczęłyśmy również pisać kryminał, powstał pierwszy rozdział ale jak wyżej ze względu na niska czytelność nie wiem czy zostanie opublikowany, mogę dodać 1 rozdział na próbę. No wiec ten nie wiem jak to będzie, wszystko zalezy od was i jakiegoś odzewu. Pozdrawiam z Rosji сука блаты.

ZAPRASZAM NA MOJEGO TWITTERKA CHYBA ZE WOLICIE INNE SOCIAL MEDIA NWM
będę wrzucać apdejty z ficzkow i różne pierdoly nwm zobaczy się ale enyłej zapraszam piszcie do mn jak macie jakieś sugestie cokolwiek @jbmtjy_jsyjbbky

ZAPRASZAM NA MOJEGO TWITTERKA CHYBA ZE WOLICIE INNE SOCIAL MEDIA NWMbędę wrzucać apdejty z ficzkow i różne pierdoly nwm zobaczy się ale enyłej zapraszam piszcie do mn jak macie jakieś sugestie cokolwiek @jbmtjy_jsyjbbky

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
T.O.P, krzesło i wino.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz