wyznanie artysty

747 68 7
                                    

wiecie co nie pisałam tego ff w sumie od dobrego roku nie wchodząc w szczegóły i bardzo dużo się u mnie zmieniło, wiem ze was to jebie XD ale mi się nudzi i może jakiś %(heh3) osób here czegoś się o mnie dowie no może jak będziecie ciekawi to napisze więcej. I ŻEBY NIE BYŁO!!!ze to nie ma związku z TOP KRZESŁO I WINO albowiem ma, ale tego dowiecie się za chwile. A mianowicie z życia jebanego nerda pochłoniętego kpopem jakim byłam rok temu stałam się w sumie nikim ale już nie słucham kpopu XD znalazłam sb chlopaka rzuciłam tt kpop no i ogólnie wszystko i jakoś tak zatęskniłam w sumie za pisaniem bo zawsze sprawiało mi to przyjemność, a pisanie dla kogoś to już wgl przyjemność max a o kpopie pisało mi się w sumie najlepiej wiec no. Ostatnio zauważyłam coś co natchnęło mnie do kontynuowania serii a mianowicie prawdopodobnie uzależniłam się od wina, słodkie, wytrawne, białe, czerwone, wszystko jedno. Wino płynie w moich żyłach i spożywam je częściej niż jakikolwiek inny napój. Oto kim się stałam kto wie, może na następny rok zaczne zbierać krzesła. To by było na tyle trochę wyjaśnienia czemu zostawiłam to wszytsko, może ktoś tęsknił może nie nwm polecam wam pic wino.
ps. niektóre rozdziały pisałam pod wpływem wyżej wymienionego trunku XD kocham was

T.O.P, krzesło i wino.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz