😈5.rész😈
Szóval...
---------------------Képszakadás------------------
Kórházban ébredtem és mellette ott volt anyukám.Azzal kezdte:
-Hogy vagy kicsim?
-Jól, de...
-Akkor mi az a matek 2-es??!!
-Semmi anya kijavítom...
( már megint kezdi...hogy ütött volna agyon az a szék! Ugyanis erre emlékszem! )
-Na anya! De hol, miért, vagyok itt és mi történt?
-Az történt, hogy 2-es lett a matek TZ-d!! Nem tudom elképzelni, hogy hogyan pedig matektanárnál is voltál!
-ANYA! Nem az, hanem...
-Ja, hogy itt..kórházban, mert túl sokat videojátékoztál és képzelődtél ezért elájultál közben leestél a székről és a szék a fejedre!
-DE NEM KÉPZELŐDTEM!!
-Ha kiengednek a kórházból NINCS videojáték se youtube se számítógép és végül tabletta sincs!
-De az nem TABLETTA!!
-Akkor mi telefon??! Fiam ne örjíts meg!
-Anya az tablet.
-Oh! Na mindegy igazítsd meg a hajadat jön az orvos!
Anya beletúrt a hajamba és még rosszabb lett. Szembe volt egy tükör és láttam az a hülye rémült fejemet. Remegtem, mint a kocsonya. Most azt nem tudom mitől: anya, orvos, attól a fazontól vagy attól, hogy mi lett Márkkal?!
Tényleg Márk!
Az orvos a szombába beszélgetett anyával és én szólongattam anyát:
-ANYA HOL VAN MÁRK?!
Nem reagál.
-ANYAAAA....
-Nem látod, hogy az orvossal beszélek pillanat!
Vártam addig felfedeztem, hogy a jobb kezem be van gipszelve csak úgy, mint a bal lábam. Legalább suliba nem tudok menni /nem mint ha eröltetném/ és nem tudok írni. (Magamba örvendeztem)
30 perc múlva végeztek a beszélgetéssel és ismét feltettem a kérdést:
-Hol van Márkó?!
-Hát ezt nem tudom, hogy mondjam el, mert tudom nagyon jó barátok VOLTATOK és Márk már...
VOUS LISEZ
👣Péntek 13👣
HorreurEz egy fiúról szól akit követnek.Mindenféle bonyodalomba keveredik és a végén kiderül a nagy igazság...