(Onedio Testi)
100-de kaç Duygusalsınız???
1)Öncelikle sizi seven birini düşünün . Diyelim ki , iki kişiler ve çok yakın arkadaşlar . Onların bir-birinin arkasından sana yavşamalarını ancak sen ve dostların biliyor . Onların arasını vurmak namine , seni seven kişilere anlatırmısın bu yavşamaları???
A)Evet , onların arasını vurmak ancak bana düşer .
B)Hayır .
C)Özelim .
2)Sevdiğiniz erkekle/kızla biri seni tehdit ediyor . Ya git ailene anlat ya da ben okula anlatacağım diyor ne yaparsın bu durumda?
A)Benim için bir sorun değil . Okul öğrensin .
B)Aileme söğlerim .
C)Her ikisi de bilsin ne olucakki ?
D)Seçenek ekle .
3)Diyelim ki , köprünün o başında annen bu başındaysa sevgilin yatıyor . Birini kurtarmalısın hangisini kurtarırsın?
A)Annemi
B)Sevgilimi
C)Hiç birini
D)İntihar ederim .
4)Diyelim ki, bir arkadaşını merdivenlerden ittin . Ve onun katilisin . Sana telefon geldi polisten: Arkadaşının o zaman evde yanında sen de vardın ailesi buna şahit olmuş . Ama senin katil olduğundan kimsenin haberi yoktur . Şimdi , polis arkadaşının ne yaptığını sana soruyor ve merkeze çağırıyor . Napıcaksın?
A)Ben bilerekten suçumu saklarım .
B)Hayatı akışına bırakarım .
C)Suçumu söğlerim .
D)İntihar tek çözüm .
5)Köpeğin diyelim ki , intihar etmek istiyor . Bu dünyadan bıktı . Onun ölümüne göz yumarmısın ?
A)Köpeği atarım .
B)Aman bana ne , etsin intiharını .
C)Yok , hayır yaşasın .
D)İntihar ederim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anket
РазноеAnkete hoş geldiniz , sizi seviyorum !!!!!! Ve yorumlarızını , oylarınızı bekliyorum ......................:):)):) Yazarınız yorumlarını da okuyun .