••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Ėjome blankiomis švieselėmis apšviestų parku. Kol priekyje nepamatėm...
Įtartinos išvaizdos grupuotės vyresnių vaikinų. Veidų nesimatė, bet jau iš keiksmų galėjai suprast kas per žmonės-Marozai.
Ir dar stovėjo vienintelėje vietoje kur kaip tik mums reikėjo praeiti, lyg tyčia.
Pajaučiau šilumą delne ir šaltį veide. Tela paėmė mano ranką ir vedėsi į priekį. Mes buvome vos nuo kelių metrų nuo grupuotės, staiga nelikom nepastebėtos.
Mano veidas ištyso kaip po plastinės operacijos.Visa grupė vaikinų apspito aplink mus kaip buivolai ir nebuvo nei vieno išėjimo nes jų buvo kokie aštuoni-aukštoji matematika.
Pajaučiau ranką ant mano sėdynės, mano akyse susikaupė ašaros.
???:
-O pupyt nenorėtum pasportuot su subiaku? :-pašaipiai nusijuokė ir apspjovė mano batą.
Telos pov:
Stovėjau įsikabinus į Mesės ranką kuo stipriau.
Atsargiai atsukau veidą į Mesę ir ji verkė.
???:
-O pupyt nenorėtum pasportuot su subiaku? :-pašaipiai nusijuokė ir apspjovė Mesės batą.
Man užvirė kraujas ir visa kovinė sistema. Aš atsisukau į tą subinlaižį(sorry už žodžius 😂) su visa savo bulvine galva.
-Ką tu čia pupyte vadini tu žirnių karaliau, žėk kur rankas kiši:- aš išmaliau tą sakinį tokiu greitumu, kad net pati nesupratau.-Oa kas prakalbo! (heh) naktinė lakštingala, nuu pas tave gal ir kažkas yra:-nusivaipė savo kreivą snukį atkišęs.
Staiga aš jam daviau pliucha(antausį).
Pajutau pilve didėjantį dirginimą.
Mesės pov:
Stovėjau lyg naujai atgimus. Nei viena mano galūnė negalėjo normaliai judėt, jaučiausi paraližuota. Mesė mane bandė apginti žodžiais, bet jai nepavyko, nesusivaldė. Nešvankus vaikinas gavo antausį. Bet staiga aš jau nebegalėjau sulaikyti ašarų tas "rimtas" kentas davė Telai į pilvą.
-KĄ TU DARAI?! NESVEIKAS?! GALVĄ PASIGYDYK! :-Aš apsikabinau Tela ir jaučiau šonus kertantį jausmą.
Paskutinis dalykas ką prisimenu- keiksmai, šauksmas ir smūgiai. Sekundžių skirtumu praradau sąmonę.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pramerkiau akis. Spigina. Akinanti šviesa. Minkšta lova.
Aš ligoninėje? Ar jau, net joje nespėjau atsidurt?
Pašokau iš lovos kaip išprotėjus.
Uhhh tai sapnas, man pasisekė.
Gulėjau savo kambaryje minkštoje lovoje, dar nesu buvus tokia laiminga.Galvos skausmas. Keista. Turbūt nuo saulės spindulių.
Pasigirdo tylus durų beldimas.
-Mese ko dar beldi ateik(heh) neis...
Durys prasivėrė...
Į kambary įėjo vaikinas. Aukštas, lieso kūno ir dailaus veido. Bet tas veidas buvo subjaurotas. Mėlynės, prakirtimai, kraujas...
Mano akyse susikaupė ašaros..
Tai buvo...
Telos pov:
Aš sedėjau savo kambary ant kėdės. Blankiai apšviestas kambarys mane baugino, bet tam nebuvo priežasties.
Žiūrėjau į lovoje gulintį, tankiai šnopuojantį vaikiną. Jo saulės apšviestas veidas mane trigdė.
Atsistojus išėjau iš kambario ir tyliai uždariau duris. Ėjau link Mesės kambario, bet radau praviras duris. Mesė visdar buvo be sąmonės. Po kiek laiko vėl pravėriau tyliai duris. Mesė buvo atsikėlus.
Mesės pov:
Gulėjau ir dabar jaučiausi dar keisčiau. Kaip gali būti sapnas sapne?
Staiga įėjo Tela pasijaučiau lyg būtų tikrai nieko ir neįvykę. Oi kokia fantazija mano 😂. Ji įšoko į kambarį kaip koks terenozauras. Man ji niekada nepasikeis.
Jos elgiasys, kad ir koks būtų vistiek ji linksma visada.
Bet staiga mano nuomonė pasikeitė.
Pamačiau ant jos putlios kojos mėlynę ir dar vieną ant rankos. Pakėliau savo galva ir pastebėjau, kad jai ant žando irgi yra mėlynė. Dabar tai tikrai noriu, kad tai būtų sapnas.
*pradėjau save stipriai žnaibioti*
Staiga mano rankos nepajėgė ir pasidaviau supratau, kad tai tikrai ne sapnas.
Vis dėlto kažkaip išlindau iš lovos ir priėjau prie Telos.
-Ar tai tikrai ne sapnas? :-paklausiau dar turėdama nors truputį vilties.
-Koks sapnas? Apie ką čia kalbi:-ji nusišaipė.
-Taigi tavo ran... :-pasižiūrėjau susirūpinusi.
-Aš už tave kaip Kungfu panda koviaus.
Ji pradėjo sukinėtis per visą kambary kai maža meška.
Taigi aš tiesiog pasidaviau, negalėjau savo juoko daugiau išlaikyti viduje.
-Mese eik į apačią valgyt, yra ėst😂:-ji pasakė ir išėjo iš kambario.
Keista ji visalaika eina su manim valgyti kartu, bet ai koks skirtumas nenumirsiu viena 😝.
Nusileidau laiptais žemyn ir vos nepraradau samonės...
Ten buvo...
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
HELLO moliūgėliai!
Taigi man užėjo atsisėdau ir parašiau.
Va taip kaip ir intriga palikau nežinau😀...
Taigi sakykit kaip ar kažko trūksta ir taip toliau 😝
************************************
Kim_Klaudyteee 🐞^-^
YOU ARE READING
Svajuko Dramblionės 🐘(STOP Kol kas)
FanfictionŠi istorija apie mergina turinčią daug svajonių ir minčių apie BTS ir Korėją kol galiausiai iš svajonių pasidaro