EP 2

455 45 2
                                    

            'မေတြ႕တာႀကာပီေနာ္Tiffany shi'

Fany တစ္ေယာက္ ေခၚသံႀကားရာဆီသို႕ ေခါင္းေလးလွည့္မိသည္'........

Fany-arr.....Nae မေတြ႕တာ ေတာ္ေတာ္ႀကာပီ Tayler Kwon shi😏

Tayler-ဒီရက္ပိုင္း အဆင္ေျပပါ့မလား စိတ္ပူေနတာ ခုလိုေတြ႕ရေတာ့ လန္းလန္းဆန္းဆန္းပါဘဲလား😏

Fany-Nae........ခုလို သတိတရနဲ႕ စိုးရိမ္ေပးတာ သိပ္ေက်းဇူးတင္မိတာဘဲရွင္😏

(တကယ္ေတာ့ Tayle Kwon နဲ႕ Tiffany တို႔က အဆင္ေျပႀကတဲ့ အေနအထားမ်ိဳး မဟုတ္ႀကပါ...အေႀကာင္းကေတာ့ Tayler kwonဆိုတဲ့လူက ဘယ္သူ႕အေပၚမွ သူေကာင္းဖို႕ေလာက္ စိတ္မဝင္စားသူပါ စီးပြားေရးေလာကမွာ လူညစ္လူေတ တစ္ေယာက္ေလာက္ေတာင္ စိတ္ဓာတ္က အဆင့္မရွိသူမို႔ ရြံစရာ လူသာသာေလာက္သာ ျဖစ္သည္ အင္မတန္ တဏွာအားႀကီးလြန္းလို႕ ေပြတာရွဳပ္တာက သူ႕အတြက္ ထမင္းစား ေရေသာက္ေလာက္ဘဲရွိတာပါ   ဘယ္မိန္းမေကာင္းမွ သူနဲ႕မေတြ႕ေလ ပိုေကာင္းေလလို႕ ခံယူထားရင္ေတာင္ မွားနိုင္မယ္ မထင္ပါဘူး😖)

Fany- Tayler Kwon shi ေရာ အဆင္ျပတယ္မလား......

Tayler-Nae..ေျပပါတယ္  တစ္ခုဘဲ ခုတေလာ အလုပ္ေတြ ရွဳပ္မိတာကေတာ့ အမွန္ပါဘဲ   Sica အတြက္ Album အသစ္အတြက္ U.S နဲ႕ Hangue အသြားအျပန္လုပ္ေနတာကလြဲရင္ အကုန္အဆင္ေျပတယ္ ေျပာရမယ္ဗ်.....

Fany- S...i...c...a (whisper)Sicaအဆင္ေျပရဲ႔လား Tayler Kwon shi😢😢

Tayler- ဒါေပါ့ က်ေတာ္ဘယ္ေလာက္ေတာင္ သူ႕ကို အရိပ္တႀကည့္ႀကည့္နဲ႕ ဂရုစိုက္ေနလိုက္သလဲ  စိတ္မပူပါနဲဲ႕ Tiffany shi😏😏

Tiffany(Sica နဲ႕ အဆက္သြယ္ ပ်က္ေနခဲ့တာ 3ႏွစ္ေလာက္ရွိခဲ့ပါပီ  အေႀကာင္းကေတာ့ အလုပ္ေတြ ရွဳပ္ေနႀကတာရယ္ တစ္ေယာက္အားေတာ့ တစ္ေယာက္မအား ျဖစ္ေနႀကတာေတြရယ္ေႀကာင့္ေပါ့ သူ႕ကို သတိရမိပါတယ္ ဖုန္းဆက္ခ်င္ေပမဲ့ သ ူ   မအားလို႕ ကိုင္ပါ့မလားဆိုတဲ့ အေတြးေတြက ဖုန္းSceramကို ထိပီး ပိတ္ခဲ့ရတာေတြလည္း မ်ားခဲ့ပါျပီ.....Jessicaတစ္ေယာက္ Idol တစ္ေယာက္ျဖစ္ေနပါပီ ေျပာရရင္ သူက စီနီယာတစ္ေယာက္ေပါ့....

  Jessica's Back flesh

Jessica ဆိုတဲ့ Idol တစ္ေယာက္မျဖစ္ခင္က သူမနာမည္ Jung Sooyeon ပါ  မိဘေတြ အသိုင္းအဝိုင္းေတြက ပညာတက္     
  မ်ိ ဳးရိုးမို႕ အဆင့္အတန္းရွိပါတယ္ ေငြေရးေႀကးေရး ေခ်ာင္လည္တဲ့ မိသားစုဘဝက ဆင္းသက္လာသူျဖစ္တာေႀကာင့္
Tiffany ဆိုေသာ သူမထက္ အစစ အရာရာ သာလြန္တယ္ဟု ဆိုရေပမည္   အဆိုေတာ္ ျဖစ္ခ်င္တဲ့ အေသြးအသားက လူကို နိုင္သြားပါတယ္ အထက္တန္ပီးေတာ့  SM Agency  မွာ လူေရြးပြဲ ဝင္ျပိဳင္ရင္း စတားတစ္ေယာက္ျဖစ္ခဲ့သူပါ  Trainee သက္တမ္းႏွစ္နွစ္ေလာက္မွာ အေဖေရာ အေမေရာ ခရီးသြားရင္း Accident နဲ႕ ဆံုးပါးသြားႀကပါတယ္  မိဘေတြ ဆံုးပါးသြားႀကေတာ့ အခြင့္ေကာင္းေစာင့္ေနသူ Tayler kwon ရဲ႕ လက္ထဲမွာ အရုပ္တစ္ရုပ္သာသာ ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္ Tayler kwon သည္  SM ဥကၠဌ Kim Young Min ၏ တူေတာ္ေမာင္ျဖစ္ေသာေႀကာင့္ စိတ္ႀကိဳက္ ခ်ယ္လွယ္နိုင္သူသာ  .......)

------------------------------------------



ေက်းဇူးအမ်ားႀကီး တင္ပါတယ္ဗ် ...ficသည္ Romantic ဆန္မည္ျဖစ္ေသာေႀကာင့္ အျမင္မေတာ္တာေလးမ်ား ပါပါမည္ ခြင့္လႊတ္ေပးႀကပါေနာ္ 
Please Vote & comment

 Dark NightWhere stories live. Discover now