EP 3

662 53 4
                                    

ဝီးးးးးဝူ ဝီးးးးးးဝူူူ ဝီးးးးးဝူ ဝီးးးးးဝူ

"ေတာက္ ေခြးသားေတြ ျမန္ျမန္ေျပးေတာ့ ..........ရဲေတြ လာေနျပီ မိရင္ အေသဘဲ ငါလည္း မကယ္နိုင္ဘူး"

ခပ္လတ္လတ္ေကာင္ေလး
တစ္ေယာက္ေတာ့ အေပါင္းအသင္းမ်ားနဲ႕ ေျခဆံုကန္ျပီ ေျပးရပါေတာ့တယ္........သူကေတာ့ မူးယစ္ေဆးသံုးေနတဲ့ လူငယ္တစ္စုထဲက တစ္ေယာက္ ..... မိဘမဲ့ဟူေသာ အားနည္းခ်က္ကို မေက်မနပ္ျဖစ္ကာ လုပ္ခ်င္တာ လုပ္ျပီး ဆိုးသြမ္းေနသူ.........သို႕ေပမဲ့ အႀကီးစား မူးယစ္ေဆးစြဲေနတဲ့သူေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး ဟိုတစ္ဝက္ ဒီတစ္ဝက္နဲ႕ အနာဂတ္ မေရမရာ မေသခ်ာတဲ့ ေလာက အေမွာင္ဖံုးေနတဲ့သူပါ ....

"Yarr........Im Yoona ရပ္စမ္း....... ခုခ်က္ခ်င္း အဲ့ေနရာမွာ ရပ္စမ္း....... ငါေျပးရတာ ေမာေနျပီ"

"ေတာ္စမ္းပါ Kwon Yuri ရယ္...... ေနာက္မွာ မင္း အေဖ ရဲေတြကို မျမင္ဘူးလား.......ေျခမသြက္ရင္ ပါသြားနိုင္တယ္ ဘာလဲ မင္းက ပဲထမင္းစားခ်င္လို႕လား"

"ဘယ္ ရဲမွ မလိုက္ေတာ့ဘူး မင္းကြာ လူေသးသေလာက္ ေတာေတာ္ေျပးနိုင္တာဘဲ ေဟာ ဟဲ ေဟာဟဲ"

"ဒါကလည္း ပါရမီတစ္မ်ိဳးလို႕ ေျပာရမလား"

--------×××××------××××--------×××

"ဟူး ပင္ပန္းလိုက္တာ"

ကားတံခါးဖြင့္ကာ ျငီးျငဴေနေသာ Jessica ျဖစ္နိုင္သည္..... သူဒီေန႔တစ္ေန႕လံုး Photo Shooting လုပ္ေနရသျဖင့္ ပင္ပန္းေနသည္ မ်က္ခံုးမ်ားကလည္း ေလးလံေနကာ အိပ္ခ်င္သေယာင္ေယာင္ရွိသည္ သို႔ေပမဲ့ ကားေမာင္းရ အုန္းမည္ဟူေသာ အသိက ရွိေသးသျဖင့္ ေအးေဆးစြာ အိမ္ျပန္လာခဲ့သည္ .....လက္ပတ္နာရီကို ငံု႔ႀကည့္မိေတာ့ ည 12 ခြဲေနျပီ....... ဒါေပမဲ့ မအံ့ႀသပါ အလုပ္က တစ္ခါတစ္ေလ ဒီ့ထက္ ေနာက္က်ေသာေႀကာင့္ ဒီေန႕ေစာသည္ဟု ဆိုရေပမည္......

ကားပါကင္တြင္ ကားရပ္ခဲ့ျပီး ဓာတ္ေလွကားနွင့္ ကြန္ဒိုေပၚသို႕တက္ခဲ့ေလသည္ အထပ္က 12ထပ္မို႕ 12ထပ္ကိုႏွိပ္ကာ တက္ရင္း အေတြးမ်ားစြာက ေခါင္းထဲ တစ္ခုျပီး တစ္ခု ဝင္လာသည္ စိတ္ရွဳပ္စရာေတြေရာ အမ်ားႀကီးေပါ့

တီ တီ တီ တီ တီ

Password နံပါတ္ကို ရိုက္ႏွိပ္ကာ တံခါးကို အသာအယာဖြင့္ရင္းးး

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 12, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

 Dark NightWhere stories live. Discover now