Co to znamená smutek, zoufalství?
Chtěla bych řvát, plakat, vyrvat si všechny vlasy, aby to přestalo. Aby přestala bolet, ta díra v srdci. Abych si nepamatovala ten úsměv, který mi připadal tak výjimečný. Sakra, tak výjimečný, že i dnes se usměju, i když jsem smutná. Jsem smutná, ale šťastná vzpomínka na tebe mě rozveselí. Nebo ne? Nebo se rozpláču ještě víc? Je to nekonečný kolotoč děje. Je to zatraceně nekonečný...
Co to znamená smutek, zoufalství?
Koukám se z okna a říkám si: pláčeš se mnou, Bože? Soucítíš právě teď se mnou, když si mi tohle udělal? Když si mi svou holí lásky dokázal udělal tak velikou prasklinu v srdci? Prohlubuje se, tak pomalu, tak bolestivě, tak pomalu... Čekám na den, kdy se rozlomí vejpůl a nepůjde slepit. Už nikdy.
Co to znamená smutek, zoufalství?
Chtěla jsem to spravit. Chtěla jsem znovu obnovit to porouchané srdce. Snažím se, tak moc se snažím, ale jako bych touto snahou více došlapovala na tu obrovskou prasklinu. Zůstávají jizvy. Tohle jsem měla vědět, když jsem se pouštěla do toho prokletého vztahu. Proč mě nikdo neupozornil?
Co to znamená smutek, zoufalství?
Nenávidím ho? Miluju ho? Jenom si namlouvám, že ho od srdce nenávidím, ale každá buňka mi našeptává něco úplně jiného. Nalhávám si, že bych nechtěla být v těch silných pažích ztracená, že bych nechtěla se v nich cítit v bezpečí. Samozřejmě, že bych chtěla být s ním. S tím, který si tak drze ukradl mé naivní srdce. Proč si vybral mě, tu nejkřehčí a nejcitlivější dívku? Proč tu nebyl nikdo, kdo by mi ksakru řekl, že to on je zkušený lhář? Nikdo mi neřekl, že on bude mou noční můrou, ale zároveň mým splněným snem.
Co to znamená smutek, zoufalství?
Melancholické počasí nenapomáhá mému emočnímu rozpoložení. Tiché slzy se dostávají na povrch mé už mokré tváře, aniž bych o tom měla tušení. Proč si představuju svou ruku obalenou tou jeho? Proč myslím pořád jenom na něho? Ovládá mě vztek, že se mé myšlenky nedokážou soustředit i na jiné věci, než na toho lháře! Znovu mé pěsti povolí, když to vzdám. Nemá to totiž cenu se rozčilovat. On se totiž někde směje a já mezitím oplakávám toho pitomce. A tak pokračuju v pláči, v činnosti, která je poslední dobou má nejčastější.
Co to znamená smutek, zoufalství?
Moje rty se snaží vytvořit tu nejspolehlivější grimasu na mé tváři, aby vyjadřovala úsměv. Všimnou si, že je to pouze náhražka úsměvu? Všimnou si, že mé červené oči jsou ukazatelem toho, jak moc jsem proplakala chvil? Nevšimnou. A tak je to správně.
Co to znamená smutek, zoufalství?
I přes to všechno bych stejně vyslovila tvé jméno před smrtí. Křičela bych ho tak moc nahlas, abys věděl, jakou bolest jsem strpěla. Abys věděl, že si nemáš zahrávat s dívčími srdci.
Abys věděl, že jsem tě milovala a stále miluju.
Abys věděl, že jsem smutná a zoufalá.
ČTEŠ
Sometimes [CZ]
RandomTato kniha bude patřit mým jednodílovkám, protože i já mám někdy nápady na krátké příběhy. Tohle ale nebude knížka, kde budu pravidelně vydávat. Prostě je to pro mou zábavu, kde se můžete i Vy pobavit, tím že ji přečtete. Někdy se tu něco objeví...