Queen Tzuyu sudah tidak dapat tahan lagi. Mulut anaknya sungguh menyakitkan hati seorang ibu.
"Yah Eomma!! Kalau eomma tak dapat nak lakukan apa-apa, lebih baik eomma takya nak berlagak lah!! Ini ke makna eomma jadi Queen Guardian Black?!!" Somi yang mendengar mulut celopar oppanya hanya mampu tertunduk.
"Eomma kalau nak berlagak dengan Minhyuk, lebih baik takya lah!! Kalau eomma taknak takluki dan memperbesarkan empayer kita, lebih baik eomma jangan nak tunjuk kuat kat Minhyuk dan puak kita!!"
'BOOM!'
Tersentak Minhyuk apabila lantai penjaranya perlahan-lahan meretak.
"Yah eomma!!! Apa eomma nak buat haa?!!!"
"AKU TAKDE ANAK KUANG AJAR MACAM KAU!! Lebih baik kau mati, biar kau puas!!"
"Eomma!!!" Somi memeluk kaki eommanya.
"Kau pun nak sekali ke Somi? Pegi Join oppa kau sekali!!"
"Eomma... Jebal hajima... Kita tunjukkan kat oppa yang eomma mampu! Tapi jangan lah bunuh oppa.. Kesiankanlah arwah appa..." Somi menangis teresak-esak.
Serta merta retakan itu berhenti. Queen Tzuyu tersentak apabila Somi menyentuh tentang mantan suaminya dulu yang sudah mati akibat terlalu adicted menyiasat kuasa-kuasa.
"Somi.. Minhyuk.. Maafkan eomma" Queen Tzuyu menjadi sebak.
"Minhyuk.. Eomma akan buktikan yang eomma tak lemah! Eomma mampu besarkan empayer kita! Eomma mampu!!" Queen Tzuyu bertukar menjadi sangat menakutkan.
Matanya bertukar kelabu. Bahunya keluar besi tajam dan belakangnya mempunyai sayap coklat hitam yang sangat besar. Lebih besar dari tubuhnya.
"Eomm... Maa.." Somi tergagap memanggil Queen Tzuyu.
Puaknya juga begitu, terkejut melihat perubahan Queen Tzuyu. Ini adalah kali pertama mereka melihat Queen Tzuyu berubah menjadi sebegitu kuat.
"Eomma... Macam mana eomma buat?" Minhyuk mula kagum dengan eommanya.
"Ini lah maksud eomma kenapa eomma biarkan mereka bersenang lenang dahulu! Kuasa Taehyung dan Jungkook dah lemah, disebabkan penggantian dengan rantai emas tu. Kuasa yang disedut itu akan pegi kepada eomma sebab rantai tu milik eomma dan eomma dah agak semua ni akan berlaku! HAHAHAHAHA!!" Queen Tzuyu ketawa jahat membuatkan semua puak mereka turut kagum.
"Eomma akan tunjukkan kat Minhyuk yang eomma mampu mendapatkan Vampire World!!"
"Tapi... Macam mana eomma nak takluki duni vampire tu. Diorang masih kuat dari eomma.. Kuasa Taehyung dan Jungkook belum cukup untuk hancurkan dunia diorang..." Queen Tzuyu tersenyum.
"Sebab itulah eomma nak dapatkan darah JISOO!" Queen Tzuyu bertukar kepada asal.
"Minhyuk.. Kau tunggu eomma. Eomma akan buktikan hari ini yang eomma bukan lemah!" Queen Tzuyu masuk ke dalam pintu alam manusia.
______________________
Jisoo tersenyum. Dia gembira yang Taehyung dah sembuh juga akhirnya.
Ting! Ting!
From Kim Taehyung.
*****************
Kim Taehyung's.
YOU ARE READING
•Your βlood•
VampirosPENCAPAIAN :- Ranking #2 In Story Genre Vampire ♥ --------- Dia dihantar ke alam manusia untuk satu misi, satu sebab dan satu matlamat. King yang merupakan ketua bagi Vampire World meminta dia untuk lindungi yeoja itu daripada musuh Vampire. Hanya...