Istoria omenirii e foarte stranie. Privind în trecut găsim o mulțime de lucruri interesante. Evul Mediu a început în secolul al V-lea și s-a terminat în secolul al XV-lea. Atunci a fost sfârșitul Imperiului Roman de Apus și începutul Renașterii.#1 Epidemia de ciumă a fost cea mai devastatoare din istoria omenirii.
Între 75 și 200 de milioane de oameni au murit din această cauză în secolul XIV. Se crede că epidemia a început în Asia Centrală. A fost răspândită de șoboolanii negri.
#2 Centurile de castitate preveneau relațiile sexuale.
Doamnele purtau centuri de castitate atunci când soții lor erau plecați în cruciade, pentru a le fi credincioase.
#3 Operațiile nu erau făcute de doctori, ci de bărbieri.
Bărbierii tratau soldații răniți cu lamele lor ascuțite. Doctorii erau ocupați în universități, doar observau pacienții.
#4 Tehnicile de tortură și omor erau îngrozitoare.
Oamenii erau tăiați cu fierăstrăul.
#5 Aproape toți cavalerii aveau păr lung.
Pe atunci, părul scurt era un simbol al servituții. Cavalerii care aveau părul lung, aparțineau familiilor nobile și învățau de mici arta războiului.
#6 Animalele erau adesea pedepsite pentru fapte criminale.
Animalele erau supuse judecății la fel ca oamenii.
#7 Se încerca interzicerea jocului de fotbal.
Din cauza agitației de pe străzi, prima lege care a interzis fotbalul în Anglia a fost dată în 1314. Interdicția a fost ridicată în anii 1970.
#8 Chiar și pâinea putea să te ucidă.
Oamenii săraci sufereau de foame vara. Își făceau pâinea din secară veche, care era otrăvitoare.
#9 Animalele de fermă erau mai mici decât cele de azi.
Asta se întâmpla pentru că nu existau tehnicile de creștere a animalelor de azi. Taurii și boii era doar puțin mai mari decât vițeii de azi.
#10 Pantofii aveau vârfuri lungi.
Acest tip de pantofi erau considerați la modă și s-au purtat în Europa între secolele 12-15.
#11 Trasul cu arcul era obligatoriu pentru băieți.
Arcașii erau importanți în bătălii. Toți băieții trebuiau să exerseze trasul cu arcul timp de două ore în fiecare duminică.
CITEȘTI
Lumea curiozităților
RandomAici aveți câteva lucruri interesante, sau mai puțin interesante, despre lumea în care trăim. Sursa: Google Lectură plăcută! Coperta realizată de @-Mensis-