☁ În civilizaţia inca se considera că doi oameni sunt căsătoriţi în momentul în care făceau schimb de sandale.
☁ În evul mediu oamenii obişnuiau să bea pudră de aur amestecată cu apă pentru a scăpa de dureri.
☁ Prima zi a muncii s-a sărbătorit marţi, 5 septembrie 1882, în New York.
☁ Prima mare industrie englezească a fost cea a producţiei de lână.
☁ Aztecii din America centrală foloseau sânge animal amestecat cu ciment drept mortar pentru clădiri.
☁ Turnul Londrei, a cărui construcţie a început în 1078, adăpostea la un moment dat o grădină zoologică. Dar a servit şi ca observator, închisoare, turnătorie şi în momentul de faţă sediu al bijuteriilor coroanei.
☁ Chinezii din vechime tratau dizinteria cu marijuana.
☁ Când Thomas Jefferson devine preşedinte al SUA în 1801, 20% din populaţie este alcătuită din sclavi.
☁ Petru cel Mare l-a executat pe amantul soţiei sale şi a obligat-o să păstreze capul său într-un borcan cu alcool în dormitor.
☁ În 1917 Margaret Sanger ajunge în închisoare vreme de o lună pentru înființarea primei clinici în care se poate face avort.
__
Hei! Mai mult ca sigur în aceste săptămâni veți avea teze. Vă urez succes! Să aveți o săptămână cât se poate de frumoasă în ciuda testelor la care veți fi supuși. 💗
CITEȘTI
Lumea curiozităților
RandomAici aveți câteva lucruri interesante, sau mai puțin interesante, despre lumea în care trăim. Sursa: Google Lectură plăcută! Coperta realizată de @-Mensis-