🔱54🔱

15 6 1
                                    

Bir gidişi asla tek kişi hazırlamaz...Biri iter , diğeri gider ...
Oysa gitmemiştim ...Kırdığın gibi tamir etmeni , ittiğin gibi çekmeni , hep ve sonsuza dek benim olmanı istemiştim .
Bana yaşarken ölmek nedir bilirmisin demiştin ya hani ... Bırak yaşarken ölmeyi bilmeyi  , ben sensiz yaşıyamıyorum ki .
Nefes gibisin yâr , su gibi , toprak gibi muhtacım ellerine , sesine , gülüşüne ....
Ben sana mecburum bilemezsin ...
Kimseye böylesine adamamıştım kendimi ... Ben kendime bile sana olduğum kadar mecbur değildim ...
Ne istiyorum biliyomusun ...Bir gece kal yanımda herşeyi herkezi boş verelim . Sessiz olalım sadece izliyim yüzünün her zerresini...Çocukça uyuyalım ...Huzur bulalım yeniden ...Sonra sen uyursun ...Ben sessizce çeker giderim ... Giderim yemin ederim ...
Ben günahı da sevdim seninle ...
Seni ve sana dair ne varsa sevdim ...
Ne zaman ki girdiler aramiza ...Gerçi hiç çıkmamislardi ki girsinler ...Gittik , bittik , yazık ettik ...20 ayımıza , hayallerimize , çoluğumuza çocugumuza , gecelerimize ,herseye ...
Ah be içim yanar yanar da sensiz söndüremem ...
Benim huzurum ...Benim sığındığım en huzurlu en güvenli limanım ... Kirpiklerinden , saç köklerinden , bileklerinden , avuç içlerinden koklaya koklaya öptüğüm biricik sevdiğim ...
Hoşçakala sığdıramam seni ben , kendine iyi bak diye emir de veremem.
Mutlu ol ama ...Tercih ettiklerin , vazgeçilenlere değsin ...
Neden dedigimde demiştin ya çünku biliyorum ki onlar bana seni unuttururlar ...
Unutursun ....
Unuttursunlar...
Gölge etmem en sevgili ...etmem .
Sen mutlu ol yeter ...

VahaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin