Сутринта, алармата бе изключена. Карлос се събуди с протягане, и слезе от леглото. Отиде до гардероба си за да си вади дрехи.
Тогава видя, че има някъкви нови дънки, тениски, блузи и един много готин суитшър. Извади по едно от всички, плюс суитшъра, облече се и отиде да се мие. След като се изми, отиде в кухнята при майка си да закусва и я попита:-Мамо, ти ли ми купи тези дрехи?
-Да Карлос, но искам да ги пазиш! Купила съм ти и едни нови обувки, и тях искам да пазиш много разбра ли?
-Разбира се Мамо, ще ги пазя! Таа, какво има за закуска?
-Направила съм ти палачинки с сирене и чай. Ето там са, вземи ги, наяж се и излизай после!
Карлос взе чинията с палачинки и чая и започна да яде. Изведнъж телефона му звънна, беше Кристи. Той затвори и продължи да яде с наслада палачинките. След като ги изяде, той си остави чинията в мивката, изми си ръцете и веднага звънна на Андрю за да го извика.
Карлос си взе тротито и тръгна към парка с Андрю. По едно време, той видя Кристи и се опита да се измъкне, но тя го разпозна и го извика. Карлос отиде при нея, и тя започна да го разпитва:-Ти защо вчера не ми отговаряше на съобщенията, и днес като ти звъннах, защо не вдигна?
-Виж, ти каза, че ти трябва време, и аз ти го давах, и не те безпокоях нарочно.
-Еми Карлос, трябваше да ми вдигнеш, но нищо. По - добре да ти го кажа на живо!
-Може ли първо аз да те попитам нещо?
-Разбира се!
-Кристи, аз те харесвам много, и се чудех дали искаш да станем гаджета?
-Ойй Карлоосс! И аз щях да те питам същото!! Разбира се че искам!!
След това, Карлос слезе от тротинетката, хвана Кристи и я целуна. Целуваха се около една минута, докато най- накрая на Андрю му стана досадно. Той побутна Карлос, и заклати с глава към рампите. Тогава Карлос попита Кристи:
-Кристи искаш ли да дойдеш с нас?
-Разбира, се че да!! Защо изобщо питаш?!
Тогава, те тръгнаха към рампите, и двете момчета започнаха да карат.
Те караха и караха, докато непознат номер звънна на Карлос:Карлос:- Ало, кой е?
Непознат номер:- Карлос, аз съм Бен! Исках да те попитам, дали искаш да дойдеш на парти с преспиване у нас?
Карлос:- Разбира, се че искам, но може ли да дойде и един приятел? Казва се Андрю и мисля, че ще е забавно да сме трима, плюс това ще се опознаете и може дори да се сприятелите. Приличате си.
Бен:- Добре Карлос, нека дойде. Елате у нас в 20:45 ч.
Карлос:- Добре! Ще дойдем! Хайде сега чао, че караме с Андрю иии да.
Бен:- Чао, до довечера.
Карлос затвори телефона и каза на Андрю. Те продължиха да карат, но по едно време Карлос спря да си почине и отиде при Кристи. Той я прегърна и я целуна. Андрю леко се намръщи, но продължи да кара.
След няколко часа, те си тръгнаха, за да се приготвят за партито.
YOU ARE READING
Животът на Карлос
Teen FictionКарлос е момче на 15 години от Сан Франсиско. Той живее с майка си, защото е разведена с баща му. Тъкмо се премества в нов град и училище, и му предстоят интересни случки. Също така той ще е се запознае с нови хора, от който после ще страда, но ще п...