Škola

175 4 1
                                    

Zaparkovala sem před školou na školním parkoviśti. Vzala si batoh který ležel povalený na sedače spolujezdce, vystoupila z auta a mířila do školy. Otevřela se dveře od školy a šla ke své skříňce. Před skřiňkou sem se prudce zastavila. Protože Nick se opíral o mou skříňku a při tom si něco ťukal do mobilu. Ve mě vřela zlot a měla sem sto chutí mu vrazit takovou že mu na ksichtě zůstane týden optis mé ruky. Nick zvedl pohled od své placky a vítězně se na mě usmál. Já ho mezití vraždila pohledem."vypadni od mojí sříňky máš svojí!".
"Ale tahle se mi líbí víc".
"No a co já stím !?tak už vypadni".
"Řikám ti to zatím po dobrý" to sem už byla určitě rudá vsteky.
"Ale noták Ka........"
Ale to už nedořekl protože sem mu dala pěstí do jeho plesnivýho obličeje. Chvíli balancoval a pak spadl na zem a chitil se za noz z kterého mu začla téct krev.
"Ty seš taková kráva!!" zařval po mě.
"Já sem ti říkala že buď po dobrým, nebo po zlým. Ty sis vybral druhou variantu". Pak sem se otočila ke skříňce. Vyndala si z ní učení a šla do učebny chemie.

No konečně poslední hodina a pak domů. pomyslela sem si. Mezitím sem šla do učebny matiky.Najednou sem uslyšela hlas za mími zády.
"Katt. Notak slyšíš"
Doběhl mě Matt.
"Jo promiň neslyšela sem tě asi sem se zamyslela".
"Katt půjdeš dnes na závody ?".
"V kolik?" Řekla sem zvědavě.
"V devět"
"Dobře budu tam"
" Tak jo počítáme s tebou"

No konečně. Prodnešek škola skončila. Vyšla sem ze školy s Miou která furt mlela někáké blbosti."tak posloucháš mě !? Řekla naštvane když sme přišli k autu.
"Jo poslouchám"
"Tak tam teda půjdeš" udělala na mě psí oči.
"Kam ?" řekla sem nechápavě
"Hmm.......takže mě neposlouvháš! Půjdeš dneska večer k Joey na párty?
Htěla sem říct ano ale v zápětí sem si uvědomila večerní závod.
"Víš, dneska asi né"
"A to jako proč Katy?"
"Mio dnes na párty nemám náladu. Až příště."
"No tak jo, ale příště půjdeš"
"Jasně Mio."
"Tak čau zítra ve škole Katt" zavolala na mě než znizela za rohem parkoviště. Já si sedla do auta a batoh hodila vedle sebe. Nastartovala sem a jela se převlíct do restaurace.




Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 25, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Závodní okruhKde žijí příběhy. Začni objevovat