Píp píp píp píp"ale néééé" zahučela sem do polštáře"zase škola"píp píp píp to už sem nevydržela a hodila po budíku polštář krerý dopadl na protější stěnu a budík na zem, takže se nejspíš rozletěl na sto kousíčků jako vždy.Pak sem vstala z postele a opileckou chůzí šla do své koupelny. Asi sem to stím včerejším závodem do 2 ráno asi jen trožku přehnala.Tak sem se osprchovala, učesala a oblíkla si na sebe koskovanou sukni s bílou halenkou.V pokoji sem zaplula do šatníku tam si vytáhla šedé uplé rifle s trikem a vše to naházela do batohu.Batoh sem si hodila na záda a sebjehla po schodech do kuchyně kde mamka s Brianem právě snídali."dobrý ráno"řekla sem neutrálním hlasem, protože sem na mamku stále rozčílená že mi prodala autodilnu.Ale co. Tak si auta opravuji u Matta.Zlatej Matt. Co já bych si bez něho počala."dobré láno Katt"odpověděli jednohlasně.Ze slříně sem si vyndala cereálie a mlíko z ledničky a vše smíchala dohromady.Sedla sem si ke stolu a začala jíst. Ticho u stolu prolomila až mamka "Katt"
"Hmm"
"Jak pak se ti daří ve škole?"
"dobrý"řekla sem jí vodrzlím hlasem."Tak ať se ti dnes daří zlatíčko ano?"
"Jasně mami"řekla sem jí a mířila ke dveřím které sem následovně otevřela a šla k na chodbu.Obula sem si boty a zavolala"tak čus"
"Ahoj Katharin a mluv slušně"pokáral mě Brian
"OK tak zdar"řekla sem provokativně
"Katha........."dál sem už nic neslišela protože sem za sebou zabouchla dveře. Nasedla sem do svého miláčka nastartovala sem. Ten zvuk motoru prostě miluju. A vyjela sem směr restaurace.Asi si řikáte proč mě mamka necháva je v zavoďáčku když my zakázala závodit.No odpověď je jednoducha.Pocházim z bohaté rodiny tak proč bych nemohla jezdit v drahým autě?Toto si myslí ale neví že sním i závodím.Zaparkovala sem před restaurací vzala si batok a rychlou chudi došla na záchody kde sem se převlíkla do riflí a trička, sukni s halenou se nastrkala do batohu.A aby to nevipadalo divně sem si ještě koupila horkou čokoládu. Nasedla sem do auta a jela do školy-----------------------------------
Tak toto je moje druhá knížka. Moje předešlá kniha mě už od začátku vůbec nevila, ale tahle mě už baví mnohem víc.
Tak snad se vám líbila kapitola. 😃😀😄😊Lulalulu123
ČTEŠ
Závodní okruh
Fanfic18ti letá Katharine Parker od dětsví miluje rychlá auta.Rychlou jízdu,vůně spálených pneumatik,a pocit vítězství.Ale vše není jako v pohádce.Katt do svých 15ti let pomáhala otci v soukromé autodilně, než se vyboural při závodu.Po odcovi smrti si Ka...