evet, yine her zamanki gibi bir araya toplanmış iki kız sohbet ediyorlardı.Konu bi anda cinlerin varlığından açıldı. birbirlerine duydukları okudukları hikayeleri anlatıyor içten içe ürperiyorlar fakat bunları birbirlerine belli etmiyorlardı. içlerinden Hicran fal bakmayı bildiğini öne sürdü Asya alaycı bir şekilde bak sen ya ciddi olamazsın dedi . Hicran hala bakabildiğini öne sürüyor geçenlerde arkadaşının annesine fal baktığını kadının hasta olduğunu görüp şu anda kadının kanserle mücadele ettiğini söylüyor fakat bu olaydan sonra gece korkutulduğunu bu yüzdende artık böyle bir şeye kalkışmadiğını iddia ediyordu. Asya hala inanmamakta ısrarcıydı alaycı bir şekilde bak bakalım ben ne zaman kanser olacakmışım dedi. Hicran bunu yapmamasi gerektiğini biliyordu fakat asyayi inandirmak için fal bakmayı kabul etti. Hicran parmaklarını asyanın avucunda gezdirirken asya bu konuya her ne kadar alaycı yaklaşsada içten içe ürpermeye başladı. hicran asyanın avucunda parmaklarını gezindirirken bir yatak gördüğúnü bir yerde kalacağını bunun bir yurt ortamı olabileceğini söyledi. Daha önce tanımadığı biriyle tanışıp birlikte olacağını ve bu yüzdende arkadaşıyla arasının bozulacağını söyledi. Hicran asyayı inandirmak için falına bakmıştı fakat asya çokta inanmış gibi durmuyordu yurtta kalması gerekmeyeceğini liseyi ailesinin yanında okumayı hedeflediğini ve ayrıca zaten bir sevgilisinin olduğunu söyledi...