#Hicrandan

57 13 6
                                    

O gün yine hicranın diğer arkadaşların hicranın anne ve babasının memleketi gitmesi üzerine kizlar onların evinde toplanmışlardı. Aselin annesinin Hem ne kadar bu işe Gönlü olmasa da kızların ısrarına dayanamayıp kabul etmişti. kızlar o gece izlemek için bir film seçerken gözlerine sürekli cinlerle alakalı filmler takılıyordu. daha sonra film seçmek için gezinirken kendilerini bir anda cinlerle alakalı bilgileri araştırırken buldular .cinlerle alakalı birkaç seans izlediler hepsi çok ürperiyor ama birbirlerine belli etmiyorlardı .artık bir filme karar vermiş izlerken filmde 5 arkadaş toplanmış cin çağırıyorlardı o sırada asel tv nin önüne geçerek Hadi biz de çağıralım dedi Berfin çok korkmuş Hayır asel okuduğumuz bilgilerde anlamadın mı onları rahatsız etmemeliyiz dedi. o sırada Hicran gülerek inanmayın böyle şeyleri amaçları sadece sizin gibi ahmakları kandırıp korkutmak dedi. hicranın bu sözü üzerine Berfin biraz daha rahatlamıştı Asel Peki o zaman Dilan Hanım deneyelim görelim dedi. Ayça bu konuda yorumsuz kalmıştı Peki bana uyar diye onayladı. Ayça böyle bir şeyin olmayacağını ama bunların bir ders çıkarması gerektiğini düşündü. Diğer kızlar cin çağırmak için gerekli olan malzemeler evde ararken Ayça bunlara karışmıyordu. artik malzemelerin hepsini bulunmuşlardır. hicranın annesi elektrik gitmesine karşı evde mum bulun duruyordu malzemeleri bulmak çok zor olmadı bir masanin etrafında toplandılar Tıpkı filmdeki olduğu gibi Masanın ortasında mumlar ve bir fincan vardı alsel internetten bulduğu cin çağırma dualarını kağıtlara yazıp masanın üzerine denildiği sırada diziyordu. Daha sonra hepsi masanın etrafında toplandı Asel filmde gördüğü kadarıyla hepsinin işaret parmaklarını fincanın üzerinde birleşmesi gerektiğini söyledi dediği gibi yaptılar ve 7 kere la ilah velle alemin decur dediler yüksek sesle bunun üzerine perde bir anda hareket etmeye başladı kızlar Çığlık atmaya başladılar Hicran hemen ışıkları yakmak için çalıştığında Işıklar yanmadım hepsi çiğlık çığlıyaydilar . En çok da Berfin. Ayça olanlar karşısında şok olmuş korkudan ağlıyordu birden Dışarıdan sesler gelmeye başladı Pencereye yaklaşamıyor kapının olduğu taraftan sesler geliyordu masanın yanında öylece birbirlerine sarılmış kapıya doğru bakıp Dışarıdan sesler geldikçe Berfin'in Çığlıklari dahada yükseliyordu o sırada birden Işıklar açıldı ve kapıdan Ayça'nın sevgilisi Kayra gülerek içeri girdi. O sırada Ayça bile ağlamaya başladı. Ayça kendine geldikten sonra kayaya bağırıp çağırarak Ya nasıl yaparsın bunu derken Kayra sözünü kesti. bu saçmalıklara inanmış olamazsınız Bunların hepsi birer saçmalık bence size bir ders vermek istedim sadece o kadar dedi gülerek .o sırada hicran Ayça'ya dönerek senin bunlardan haberin vardı dedi Ayç itiraz ederek Hayır sadece siz malzemeleri ararken Kayra'yı aradım ve bu konudan bahsettim böyle bir şey yapacağını bilemezdim herhalde dedim kızlar yaşadıkları Gerçek olmasa yaşadıkları şoku üzerlerinden atamıyorlardi. Ayça Kayra'yı evden gönderdi Çünkü sinir bozucu davranıyor ve Böyle bir şeye kalkıştıkları için onlarla dalga geçiyordu Kayra gittikten sonra Hicran Bugünlük bu kadar macera yeter hadi uyuyalım dedi. Berfin hala korktuğu için aselin yanında yatmaya karar verdi Ayça kalmak için babasından izin alamamış evine geçmişti asel ve berfin hicranın kardeşinin odasında kaldılar Hicran ise kendi odasına geçti. Yatağına kendini atarak Instagram'da gezmeye başladı.göz kapakları agırlaşınca telefonu kapatıp tam kendini uykunun kollarına bırakırken perdenin kıpırdadığını gördü. ama uyku sersemliği olsa gerek Görmezden geldi .bu sefer perde daha güçlü bir şekilde hareket etmeye başladı Hicran hemen doğruldu o sırada ensesinde bir soğukluk hissetti artık varlığını hissedebiliyordu çığlık atmak istedi ama bunu yapamiyordu.gözleri doldu o an anladıki vardı onlar... gerçekti...buradaydılar...
burada yazdığım cin çağırma tamamen klasik   etkililerinide buldum ama yazmayı göze alamadim açıkçası ;)

CÌNLERÌN OYUNUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin